Zo activeer je "Koop nu, betaal later"

1. Kies voor Klarna als betaalmiddel

Selecteer alle artikelen die je wilt kopen en ga naar de check-out. Selecteer Klarna in de check-out als betaalmiddel en voltooi via Klarna de betaling.

2. Ontvang en pas je Zizzi-kleding

Wanneer je je artikelen ontvangt, kun je deze thuis in alle rust passen. Houd de items die goed bevallen en stuur andere artikelen desgewenst terug.

3. Betaal achteraf

Je betaalt pas 14 dagen na de aankoopdatum van de artikelen. Als je binnen deze 14 dagen artikelen hebt geretourneerd, betaal je alleen voor de artikelen die je hebt gehouden en een factuurbedrag van €1,90


Wat is" "Nu kopen, later betalen" "?

Met "Koop nu, betaal later" kan je je artikelen tot 14 dagen uitproberen voordat je betaalt. Als er iets misgaat, bent je gedekt door de aankoopbescherming van Klarna.

Hoe werkt Klarna?

Klarna-factuur is een betaalmethode met factuur. Wanneer je Klarna als betaalmethode kiest, ontvang je de factuur rechtstreeks van Klarna. Om veiligheidsredenen moeten bestellingen via Klarna je officieel geregistreerde adres hebben als factuur- en afleveradres. Wanneer de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, wordt de factuur geactiveerd op Klarna. Vanaf die datum dient de betaling normaal gesproken binnen 14 dagen betaald te worden.

Wanneer je Klarna als betaalmethode selecteert, wordt een persoonlijke kredietcontrole uitgevoerd door Klarna. Deze informatie wordt goed beveiligd door Klarna, en Zizzi heeft hier geen toegang toe.

Beheer je facturen

Log hier in of via de Klarna app om al je facturen te bekijken en te beheren. Je kunt bijvoorbeeld met een enkele klik betalen of de betalingsperiode verlengen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met de factuur?

Als je de hele bestelling wilt retourneren, moet je contact opnemen met Klarna voordat de betaling moet plaatsvinden om de vervaldatum van de factuur te stoppen. Wanneer de retour in ons magazijn is verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuwe factuur met het verschuldigde bedrag. Als je de factuur al volledig hebt betaald, krijg je je geld terug.

Ik heb delen van mijn bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met de factuur?

Als je onderdelen van je bestelling wilt retourneren, moet je contact opnemen met Klarna voordat de betaling moet plaatsvinden om de vervaldatum van de factuur te stoppen. Wanneer de retour in ons magazijn is verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuwe factuur met het verschuldigde bedrag. Als je de factuur al volledig hebt betaald, krijg je je geld terug.

Waarom krijg ik herinneringen van Klarna als ik mijn bestelling X dagen geleden heb geretourneerd?

Dit komt waarschijnlijk doordat je Klarna niet hebt geïnformeerd dat je je bestelling hebt geretourneerd. Als de factuur niet binnen 14 dagen is betaald, wordt er een aanmaning verzonden. Dit gebeurt omdat Klarna niet op de hoogte is gesteld dat goederen worden geretourneerd en er daarom niet wordt voldaan aan de voorwaarden voor betaling op factuur.

Hoe neem ik contact op met Klarna?

Je kunt contact opnemen met Klarna, hetzij telefonisch, via e-mail of door in te loggen op je Klarna-account.


Chat met ons
KLANTENSERVICE

Als je vragen hebt over onze producten, de verwerking van je bestelling of retouren van artikelen die je in de webshop hebt gekocht, kun je altijd contact opnemen met onze online klantenservice.

Klantenservice

De livechat met de klantenservice is momenteel gesloten. In plaats daarvan kun je hier een bericht schrijven en we nemen binnen 12 uur contact met je op.

Klantenservice
De livechat met de klantenservice is momenteel gesloten. In plaats daarvan kun je hier een bericht schrijven en we nemen binnen 12 uur contact met je op.