Klarna

Koop nu, betaal later

Probeer de kleding voor je betaalt

Met "Koop nu, betaal later" kun je je artikelen tot 14 dagen uitproberen voordat je betaalt. Indien er iets misgaat, ben je gedekt door de aankoopbescherming van Klarna.

Zo activeer je "Koop nu, betaal later"

1. Kies voor Klarna als betaalmiddel

Selecteer alle artikelen die je wilt kopen en ga naar de check-out. Selecteer Klarna in de check-out als betaalmiddel en voltooi via Klarna de betaling.​​​​​​​​​​​​​​

2. Ontvang en pas je Zizzi-kleding

Wanneer je je artikelen ontvangt, kun je deze thuis in alle rust passen. Houd de items die goed bevallen en stuur andere artikelen desgewenst terug.​​​​​​​​​​​​​​

3. Betaal achteraf

Je betaalt pas 14 dagen na de aankoopdatum van de artikelen. Als je binnen deze 14 dagen artikelen hebt geretourneerd, betaal je alleen voor de artikelen die je hebt gehouden en een factuurbedrag van €1,90​​​​​​​​​​​​​​

Wat is "Koop nu, betaal later"?

Met "Koop nu, betaal later" kun je je artikelen tot 14 dagen uitproberen voordat je betaalt. Indien er iets misgaat, ben je gedekt door de aankoopbescherming van Klarna.


Hoe werkt Klarna?

Een Klarna-factuur is een betaalmethode met een factuur. Wanneer je Klarna als betaalmethode kiest, ontvang je de factuur rechtstreeks van Klarna. Om veiligheidsredenen moeten bestellingen via Klarna je officiële geregistreerde adres hebben als factuur- en afleveradres. Wanneer de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, wordt de factuur geactiveerd door Klarna. Vanaf die datum dient de betaling binnen 14 dagen te worden voldaan.

Wanneer je Klarna als betaalmethode selecteert, wordt er een persoonlijke kredietcontrole uitgevoerd door Klarna. Deze informatie wordt goed beveiligd door Klarna, en Zizzi heeft hier geen toegang toe.


Beheer je facturen

Log hier in of via de Klarna app om al je facturen te bekijken en te beheren. Je kunt bijvoorbeeld met een enkele klik betalen of de betalingsperiode verlengen.


Ik heb mijn bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met de factuur?

Als je de gehele bestelling retourneert, neem dan contact op met Klarna voordat de betaling moet plaatsvinden om de vervaldatum van de factuur te pauzeren. Dit geeft de artikelen de gelegenheid retour te komen, voordat deze betaald dienen te worden. Zodra retourzendingen in ons magazijn zijn verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuwe factuur met het aangepaste verschuldigde bedrag. Als je de factuur al volledig hebt betaald, krijg je het te veel betaalde bedrag na ontvangst van de retour teruggestort.​​​​​​​

Ik heb delen van mijn bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met de factuur?

Als je de gehele bestelling gedeeltelijk retourneert, neem dan contact op met Klarna voordat de betaling moet plaatsvinden om de vervaldatum van de factuur te pauzeren. Dit geeft de artikelen de gelegenheid retour te komen, voordat deze betaald dienen te worden. Zodra retourzendingen in ons magazijn zijn verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuwe factuur met het aangepaste verschuldigde bedrag. Als je de factuur al volledig hebt betaald, krijg je het te veel betaalde bedrag na ontvangst van de retour teruggestort.


Waarom krijg ik herinneringen van Klarna als ik mijn bestelling X dagen geleden heb geretourneerd?

Dit komt meest waarschijnlijk doordat je Klarna niet hebt geïnformeerd dat je de bestelling hebt geretourneerd. Als de factuur niet binnen 14 dagen is betaald, wordt er een aanmaning verzonden. Dit gebeurt omdat Klarna niet op de hoogte is gebracht van retour gezonden artikelen en daarmee wordt er niet voldaan aan de voorwaarden voor betaling op de factuur.


Hoe neem ik contact op met Klarna?

Je kunt contact opnemen met Klarna, hetzij telefonisch, via e-mail of door in te loggen in je Klarna-account.