Koop nu, betaal later

Pas je kleren voor je betaalt

Met "Koop nu, betaal later" kun je je producten tot 30 dagen uitproberen voordat je betaalt. Als er iets misgaat, ben je gedekt door Klarna's kopersbescherming.


Hoe gebruik je "koop nu, betaal later"?

1. Koop je artikelen met Klarna als betaalmethode

Selecteer de artikelen die je wilt kopen en ga naar de kassa. Kies bij het uitchecken Klarna als betaalmethode en gebruik hun betalingoplossing.


2. Ontvang en pas je Zizzi kleding

Wanneer je je artikelen ontvangt, kun je ze thuis passen. Hou wat je leuk vindt en stuur de rest terug.


3. Betaal later

Je betaalt pas 30 dagen na de aankoopdatum voor je goederen. Indien je binnen deze 30 dagen goederen hebt geretourneerd, betaal je uiteraard alleen voor de goederen die je hebt gehouden plus €2.49 factuurkosten.



Veel gestelde vragen

Wat is "Koop nu, betaal later"?

Met Koop nu, betaal later kun je de goederen tot 30 dagen uitproberen voordat je betaalt, en betaal je alleen voor de goederen die je houdt. Als je de hele bestelling retourneert, wordt het bedrag niet van je rekening afgeschreven. Als er iets misgaat, ben je gedekt door Klarna's kopersbescherming.


Hoe werkt Klarna?

Klarna is een betaalmethode met facturen. Wanneer je Klarna als betaalmethode gebruikt, ontvang je de factuur rechtstreeks van Klarna. Zodra de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, wordt de factuur bij Klarna geactiveerd. Vanaf die datum moet de betaling normaliter binnen 30 dagen geschieden.

Wanneer je Klarna als betaalmethode kiest, voert Klarna een persoonlijke kredietbeoordeling uit om te bepalen of zij jou de betaalmethode kunnen aanbieden.


Waar kan ik mijn factuur vinden?

Log hier of via de Klarna app in om alle facturen te bekijken en te beheren. Zo kun je bijvoorbeeld met één klik betalen of de betalingstermijn verlengen.


Ik heb mijn hele bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met de factuur?

Als je je hele bestelling wilt retourneren, neem dan vóór de uiterste betaaldatum contact op met Klarna om de factuur in de wacht te zetten. Zodra de retourzending in ons magazijn is verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuw factuur met het eventueel nog openstaande bedrag. Als je je factuur al volledig betaald hebt, krijg je je geld terug.


Ik heb een deel van mijn bestelling geretourneerd - wat gebeurt er met het factuur?

Als je delen van je bestelling wilt retourneren, moet je vóór de uiterste betaaldatum van de factuur contact opnemen met Klarna om deze in de wacht te zetten. Zodra de retourzending in ons magazijn is verwerkt, ontvang je van Klarna een nieuwe factuur met het resterende bedrag. Als je de factuur al volledig betaald hebt, krijg je het bedrag van de geretourneerde goederen teruggestort.


Waarom heb ik een herinnering ontvangen nadat ik mijn bestelling had geretourneerd?

Dit komt waarschijnlijk doordat de betalingstermijn is verstreken en Klarna niet van je retourzending op de hoogte is gesteld. Breng Klarna op de hoogte zodra je een retourzending maakt. Doe je dat niet, dan komt er altijd een aanmaning na de 30 dagen dat de betaling normaal verschuldigd is.


Hoe neem ik contact op met Klarna?

Je kunt contact opnemen met Klarna door te bellen, een e-mail te sturen of in te loggen op je Klarna-account.


  • Klarna account: Log hier in
  • Telefon: 020 808 2852
  • Mail

Voor verdere vragen verwijzen we naar de klantendienst van Klarna.