Algemene voorwaarden
Lees de algemene voorwaarden aandachtig door voordat u de website gebruikt. Door gebruik te maken van deze website, aanvaardt u hiermee de volledige voorwaarden die u voorliggen.
Welkom bij de webwinkel van Zizzi ("De webshop"). www.zizzi.nl
Voordat u een artikel in de webshop kunt bestellen, moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden over het privacybeleid met betrekking tot Zizzi Denmark ApS, naast het retourbeleid. Dit gebeurt automatisch wanneer u actief "klikt" om aan te geven dat u de Algemene voorwaarden hebt gelezen en geaccepteerd.
Door actief te klikken, accepteert u dat we u informatie kunnen geven via e-mail of via papier - afhankelijk van de methode die wij het meest geschikt achten.
We verkopen onze artikelen van de webshop alleen aan klanten die ouder zijn dan 18 jaar.
Door de Algemene voorwaarden te accepteren, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en dat u alleen als klant winkelt; dat wil zeggen, alleen winkelen voor persoonlijk gebruik of als cadeau voor anderen.
Artikelen van www.zizzi.nl kunnen alleen binnen Nederland worden afgeleverd.
1. Bestellen
In de Webshop kunt u informatie over veel artikelen bekijken, zoals de keuze van stoffen, maten, kleuren, handelsmerken, afmetingen, wasgidsen en prijzen.
Hoewel we ons volledig inspannen om de Webshop bij te werken, zullen er gevallen zijn waarbij we het artikel dat in de Webshop wordt getoond niet kunnen leveren, of instanties waarin we de artikelen die u hebt besteld niet kunnen leveren tegen de prijs die in de Webshop wordt getoond.
Daarom zijn wij niet verplicht om een of meer artikelen te leveren die u hebt besteld voordat het geld van uw rekening is overgeschreven.
In uw winkelwagen kunt u de items zien die u hebt gekozen, naast de totale prijs van de items die u hebt gekozen. De prijs wordt getoond in Euro (€) en is inclusief BTW en verzending.
Uw bestelling is niet bindend totdat u de volgende stappen hebt voltooid:
- Uw bestelling is geplaatst
- U hebt alle nodige informatie verstrekt
- De betaling is voltooid
U kunt op elk gewenst moment uw bestelling annuleren als u dat wilt.
2. Betaling
U hebt de volgende opties om voor uw bestelling te betalen:
- iDeal
- VISA
- VISA Electron
- MasterCard
- Klarna (€ 2,49 administratiekosten)
Betaling per creditcard/betaalpas wordt gecodeerd door een goedgekeurde verbinding via Altapay. Door te betalen met een creditcard/betaalpas, wordt u om uw kaartnummer, beveiligingscode en vervaldatum gevraagd.
Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Zizzi Denmark ApS. Onze betaalprovider Altapay behandelt uw creditcard. Het is daarom niet mogelijk voor een buitenstaander om uw creditcardgegevens in ons systeem te verkrijgen.
De betaling wordt van uw rekening afgeschreven wanneer de goederen vanuit ons magazijn worden verzonden. Alleen dan is er een bindende overeenkomst tussen uzelf en Zizzi Denmark ApS.
Kaartbetalingen zijn gratis.
3. Orderbevestiging
Nadat u uw betaling van de door u bestelde producten hebt bevestigd, ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een bevestiging van ons.
De e-mail bevat een samenvatting van uw bestelling, d.w.z. type, grootte, kleur en prijs inclusief btw en bezorgkosten, evenals uw bestelnummer. Bewaar deze e-mail als u bijvoorbeeld later contact moet opnemen met onze klantenservice.
De automatisch gegenereerde e-mail is geen acceptatie door ons van uw aanbod, maar het informeert u alleen dat we uw bestelling hebben ontvangen en dat we dienovereenkomstig zullen handelen.
4. Bestelproces
We sturen uw bestelling naar het magazijn zodra uw bestelling is geplaatst. Dit gebeurt zodat de levering zo snel mogelijk kan worden uitgevoerd. Op dezelfde manier kunnen we snel duidelijk maken dat het product op voorraad is.
Als we het product niet op voorraad hebben, ontvangt u hiervan een e-mail.
Als we het product op voorraad hebben, zullen we de artikelen onmiddellijk leveren.
We streven ernaar om uw bestelling vanuit ons magazijn te verzenden op dezelfde werkdag waarop u uw bestelling plaatst in de webshop, op voorwaarde dat de bestelling vóór 15.00 uur lokale tijd wordt ingediend.
Als u de bestelling na 15.00 uur hebt geplaatst, of in het weekend of op een feestdag, dan worden uw artikelen doorgaans de volgende werkdag verzonden.
Wij aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid als uw bestelling later wordt ontvangen dan u had verwacht.
5. Pre-order
Pre-order is een exclusief voordeel voor leden van Club Zizzi. Als u artikelen vooraf bestelt, gelden er speciale voorwaarden:
- Het artikel wordt verzonden zodra het op voorraad is. Als u meerdere artikelen vooraf bestelt, worden de artikelen samen verzonden zodra het laatste artikel op voorraad is.
- De verwachte levertijd staat vermeld in de artikelbeschrijving. Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de verwachte levertijd, en u wordt uiteraard op de hoogte gesteld van eventuele vertragingen.
- De betaling wordt pas verwerkt wanneer het artikel ons magazijn verlaat.
- Het retourbeleid voor pre-orders geldt vanaf de dag dat u de bestelling ontvangt - als lid van Club Zizzi heeft u een retourperiode van 100 dagen.
6. Verzendinformatie
U ontvangt tegelijkertijd een e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. De e-mail bevat een referentie met betrekking tot uw bestelnummer.
De e-mail bevat de volgende informatie van ons die relevant voor u is. We raden u ten zeerste aan om deze belangrijke informatie te printen en/of op te slaan.
- Trace en tracking-nummer van DPD/DHL
- Factuur voor uw aankoop
- Algemene voorwaarden
7. Verzendinformatie
Het is niet mogelijk om uw items op te halen bij Zizzi Denmark ApS in Billund, Denemarken.
Een artikel is geleverd zodra u het in uw bezit hebt. Dat wil zeggen, zodra het is afgeleverd op uw adres of u het hebt opgehaald van het postkantoor, enz.
Er gelden speciale voorwaarden als u bent ingeschreven voor de FlexLevering-service bij de vervoerder die uw pakket bezorgt. Als u deelneemt aan een dergelijke regeling, bent u zelf verantwoordelijk voor het pakket als het verloren gaat nadat het bezorgbedrijf het bij u heeft afgeleverd. Dit gebeurt volgens uw overeenkomst met het bezorgbedrijf; Zizzi heeft daarom geen invloed, instructies of bevoegdheden. Eventuele vragen dient u rechtstreeks aan het bezorgbedrijf te richten.
Pakketjes die met Click & Collect naar een winkel worden geleverd, moeten binnen 14 kalenderdagen worden afgehaald. Als je het pakket tegen die tijd niet hebt opgehaald, wordt het behandeld als een retourzending.
Als je pakket wordt bezorgd door een verzendbedrijf, kan de deadline voor het ophalen variëren. Meestal ligt de deadline tussen de 7 en 14 kalenderdagen, maar je kunt hierover informatie verkrijgen bij het door jou gekozen verzendbedrijf.
8. Herroepingsrecht
Je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen na de dag waarop jij - of een door jou aangewezen derde partij die geen vervoerder is - het product fysiek in bezit heeft gekregen, zonder opgaaf van reden te annuleren.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons binnen 30 dagen na ontvangst van het product laten weten dat u gebruik wilt maken van dit recht. U kunt dit doen door gebruik te maken van het standaard modelformulier voor herroeping, dat is gekoppeld aan het beleid voor algemene voorwaarden.
Of u kunt ervoor kiezen om uw aankoop op andere manieren te annuleren. De melding moet dan eenvoudigweg eenduidig zijn en gericht zijn aan:
Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
klantenservice@zizzi.nl
Als u gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht, zullen wij alle van u ontvangen betalingen betreffende de ingetrokken aankoop, inclusief eventuele levering, terugbetalen tot een waarde van €4,95, die u mogelijk hebt gemaakt voor de levering van uw goederen terugbetalen. (Geldt alleen in het geval u uw gehele bestelling retourneert)
We zijn echter niet verplicht om de kosten te vergoeden, anders dan €4,95 die u mogelijk heeft gemaakt als gevolg van uw eigen leveringskeuze anders dan het goedkoopste type standaardlevering, die we u hebben aangeboden.
U draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het gebruik van het retouretiket €6,95,- zijn. Het bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Uw terugbetaling wordt zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum waarop wij een kennisgeving van u ontvangen met betrekking tot uw beslissing om uw aankoop te annuleren, in gang gezet. U ontvangt uw geld binnen 2-30 dagen, afhankelijk van welke kaart u hebt gebruikt.
We zullen dergelijke terugbetalingen uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel als gebruikt werd voor de oorspronkelijke transactie.
We behouden ons het recht voor om een terugbetaling te weigeren totdat we het product van u hebben ontvangen of totdat u het bewijs van uw terugzending van goederen hebt geleverd - afhankelijk van wat het snelst is.
9. Retourneren na annulering
Als u spijt heeft van uw aankoop, dient u het artikel zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 30 dagen na de datum waarop u ons hebt geïnformeerd dat u gebruik wilt maken van uw recht op annulering, aan ons retourneren.
Om uw goederen te retourneren, raden wij u aan dat u de "retoursticker" en "retourverpakking", die zich op de "Retourbrief" bevindt en bij de goederen is gevoegd wanneer u deze hebt ontvangen, gebruikt.
U kunt de goederen niet retourneren door ze over te dragen aan Zizzi Denmark ApS in Billund, Denemarken. In plaats daarvan moet het artikel worden verzonden naar: Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190, Billund, samen met de ingevulde retournota.
Bij het retourneren van artikelen is het uw verantwoordelijkheid als het artikel verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, dus onthoud het tracerings- & trackingnummer dat staat vermeld op het etiket van het retourpakket dat u gebruikt.
Toestand van de goederen wanneer je ze terugstuurt Wanneer je het artikel terugstuurt, moet het in verkoopbare staat en als nieuw zijn. Dit betekent dat je het voorwerp moet testen op de manier die nodig is om de aard, de kenmerken of de werking ervan vast te stellen. Met andere woorden, je kunt het product uitproberen alsof je het in een fysieke winkel bekijkt, maar je kunt het niet gebruiken.
Als je het product op een andere dan de hierboven beschreven manier hebt uitgeprobeerd en dit heeft geleid tot waardevermindering, ben je hiervoor verantwoordelijk en krijg je slechts een deel van de aankoopprijs terug. In sommige gevallen kan dit betekenen dat je alleen de verzendkosten vergoed krijgt.
Wij raden je aan het artikel in de originele verpakking te retourneren. Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit leiden tot een waardevermindering van het artikel, aangezien het artikel tijdens het vervoer schade kan oplopen waarvoor je aansprakelijk kan worden gesteld.
Terugbetaling van de aankoopprijs Als je je aankoop annuleert, krijgt je je geld terug. Als het item waarde heeft verloren, trekken we het bedrag dat je verschuldigd bent eraf.
Wij vergoeden alle betalingen die wij van je hebben ontvangen in verband met de aankoop, inclusief de leveringskosten. Dit geldt echter niet voor extra leveringskosten in gevallen waarin je een andere leveringsmethode hebt gekozen dan de goedkoopste vorm van standaardlevering die wij aanbieden.
10. Cadeaubon/Aanbiedingen
Indien u een korting heeft ontvangen of een kortingscode heeft gebruikt:
Wanneer u een korting heeft ontvangen in het kader van een actie of een kortingscode heeft gebruikt voor een artikel dat u wilt retourneren, zal de unieke korting worden gebruikt volgens de voorwaarden en de tijdsperiode die zijn beschreven in de desbetreffende actie/kortingscode. Als u uw product heeft ontvangen en het wilt ruilen voor een vergelijkbaar product in een andere maat, kan onze klantenservice u daarbij helpen. Kortingen die de aankoop van meerdere artikelen vereisen, zoals 3 voor de prijs van 2, worden proportioneel verdeeld over de artikelen in de bestelling. U kunt altijd zien hoeveel u heeft betaald voor een specifiek artikel op uw orderbevestiging. Dit bedrag wordt aan u terugbetaald bij retournering van dat specifieke artikel.
11. Ruildienst
Het ruilen van artikelen is niet mogelijk. Voor een gewenste andere maat, kleur of artikel is het noodzakelijk om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.
De winkel kan een terugbetalingsproces starten, maar kan geen artikel omruilen voor een nieuw exemplaar. Dit betekent dat u in de winkel één of meerdere artikelen kunt retourneren, die volgens de voorwaarden op deze pagina aan u worden terugbetaald.
12. Verzendfout
Als we helaas niet de goederen hebben geleverd die u had besteld en die op uw factuur en/of uw pakbon staan, neem dan contact op met onze klantenservice (zie punt XVI) waar u om uw bestelnummer wordt gevraagd. Dan zullen we uw bestelling met spoed onderzoeken en u daarna informeren.
13. Klacht
Als u een klacht voor de Webshop wilt indienen, gebruik dan het bijgevoegde retouretiket en retourneer het product samen met de retournota van Zizzi Denmark ApS aan:
Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken
Att .: Klantenservice - E-commerce
Het is belangrijk dat u op de retournota aangeeft dat dit een "Klacht" is, naast de aard van uw klacht, bijvoorbeeld waar /waarom, met betrekking tot het product.
U betaalt geen retourkosten voor defecte goederen. U dient op uw pakket de retoursticker "retourpakket" te plaatsen, die bij uw pakket was gevoegd met de artikelen toen u deze oorspronkelijk ontving. Dan zullen we de klacht behandelen en indien de klacht wordt goedgekeurd terugbetalen. Dit gebeurt via hetzelfde betaalmiddel als voor de besteltransactie werd gebruikt.
Als de goederen defect zijn, betalen we automatisch het bedrag dat u voor het artikel hebt betaald terug. Dit gebeurt zodra we de gelegenheid hebben gehad om het defecte product te onderzoeken.
Dit gebeurt via dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk voor de transactie werd gebruikt.
De aansprakelijkheid van Zizzi is beperkt tot het maximale bedrag dat overeenkomt met de prijs van het door u gekochte artikel.
14. Toepasselijk recht - geschillen
Uw aankoop is ook als geheel onderworpen aan het algemene Nederlandse kooprecht.
Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan worden gebruikt bij het indienen van een klacht. Dit is met name relevant als u een consument bent die in een ander EU-land woont. Klachten moeten hier worden ingediend - http: //ec.europa.eu/odr. Het indienen van een klacht vereist dat u ons e-mailadres klantenservice@zizzi.nl ingeeft.
15. Waarschuwingen
Wij zijn niet verantwoordelijk voor typefouten tijdens reserveringen en bestellingen, en prijswijzigingen en beschikbaarheid, zoals getoond in de Webshop.
We kunnen niet garanderen dat de kleuren op de webshop precies overeenkomen met de kleuren die de producten in werkelijkheid hebben. Kleurreproducties kunnen sterk afhankelijk zijn van de instellingen van uw computer.
De informatie op de Webwinkel kan technische onnauwkeurigheden of typografische fouten bevatten.
De informatie op de Webwinkel kan zonder kennisgeving worden gewijzigd.
De informatie die op de Webwinkel wordt gepubliceerd, kan verwijzingen of kruisverwijzingen naar andere producten bevatten. Toegang tot dergelijke informatie kan niet worden gegarandeerd, vooral met betrekking tot het feit dat alle informatie zonder kennisgeving kan worden gewijzigd.
Kortingen, codes en promoties bij Zizzi zijn alleen geldig bij Zizzi en kunnen niet worden gebruikt op onze partnerwebsite pluslet.
16. Privacybeleid en cookies
In verband met uw gebruik van de Webshop, zal er bepaalde informatie over u zijn die zal worden verzameld.
Er zal informatie over u worden geadresseerd, verzameld en gebruikt.
Het is een voorwaarde voor uw gebruik van de Webwinkel dat u het huidige Privacybeleid aanvaardt dat relevant is voor Zizzi Denmark ApS, dat als Bijlage 1 ("Privacybeleid") aan de Algemene Voorwaarden is bijgevoegd. U gaat akkoord met het Privacybeleid, wanneer u actief klikt, dat u deze Algemene voorwaarden accepteert.
Het toepasselijke privacybeleid voor Zizzi Denmark ApS en informatie over het gebruik van cookies is te vinden op de website onder het domein www.zizzi.nl.
17. Auteursrecht en handelsmerk
Artikelen en inhoud op de Webwinkel, inclusief tekst, afbeeldingen en audio, zijn auteursrechtelijk beschermd en behoren toe aan Zizzi Denmark ApS.
Goederen en andere inhoud op de Webshop mogen niet worden gebruikt, gereproduceerd, gewijzigd of gekopieerd, tenzij er voorafgaande toestemming is van Zizzi Denmark ApS.
Alle goederen die kunnen worden gekocht op de webshop zijn aangeduid met handelsmerken die zijn geregistreerd door Zizzi Denmark ApS.
Het is niet toegestaan om deze handelsmerken voor commerciële doeleinden te gebruiken, tenzij er toestemming is van Zizzi Denmark ApS.
18. Contactgegevens
Klantenservice: Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen, onze contactgegevens en openingstijden.
We kunnen niet worden gecontacteerd in het weekend of op een feestdag
U kunt ook per e-mail contact met ons opnemen: klantenservice@zizzi.nl
Of door gebruik te maken van reguliere postdiensten door uw opgegeven correspondentie te sturen naar:
Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Att.: Kundeservice – Ecommerce
Standaard annuleringsformulier
(Dit formulier moet worden ingevuld en wordt alleen geretourneerd als de bestelling wordt geannuleerd)
Naar:
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190 Billund, e-mailadres: klantenservice@zizzi.nl
Hierbij deel ik u mede dat ik mijn bestelling wil annuleren in verband met mijn koopovereenkomst voor de volgende artikelen:
Besteld op:
Ontvangen op:
Naam klant:
Adres van de klant:
Datum:
___________________________________
Handtekening klant
(Alleen als de inhoud van het formulier op papier wordt ingevuld)