Klantenservice

Algemene voorwaarden

null

Cookiepolicy

Op onze website www.zizzi.nl wordt gebruik gemaakt van cookies en andere aanverwante technieken. Ook via derden die door ons zijn ingeschakeld, worden cookies geplaatst. In het onderstaande document informeren wij je over het gebruik van cookies op onze website.

Wat is een cookie?

Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers of die van de betreffende derde partijen teruggestuurd worden.

Wat is een script?

Een script is een stukje programmacode dat wordt gebruikt om onze website goed te laten functioneren en interactief te maken. Deze code wordt uitgevoerd op onze server, of op je apparatuur.

Wat is een webbeacon?

Een webbeacon (ook pixeltag) is een klein, onzichtbaar stukje tekst of afbeelding op een website dat gebruikt wordt om verkeer op een website in kaart te brengen. Om dit te doen worden er met behulp van webbeacons verschillende gegevens van jou opgeslagen.

Welke cookies plaatsen wij?

Wij maken gebruik van zowel functionele cookies, als cookies afkomstig van derden voor o.a. analyse- en marketing doeleinden.

Wanneer plaatsen wij cookies?

Wanneer je onze website voor het eerst bezoekt, is er de mogelijkheid om toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Je geeft ons toestemming om alle cookies en plugins te gebruiken zoals omschreven in deze cookiepolicy. Het staat je vrij om cookies uit te schakelen middels de browser of via blockers. Houd er wel rekening mee dat het mogelijk is dat onze website dan niet meer optimaal werkt. Waar van cookies wordt gesproken, worden ook de andere technieken bedoeld.

Functionele cookies
Functionele cookies (in dit geval ook first party) zorgen ervoor dat bepaalde onderdelen van de website goed werken en dat jouw gebruikersvoorkeuren bekend blijven. Zo worden er bijvoorbeeld cookies gebruikt om de juiste lettertypes en taal voor je in te stellen, om je gebruikssessie te kunnen onthouden op de webserver zodat je de website kunt bekijken en het winkelmandje gevuld blijft en om het door jou laatst ingevoerde adres te onthouden. Ook wordt er onthouden wat jouw cookie-instellingen en voorkeuren zijn. Dit zijn allemaal functionaliteiten die zonder deze cookies niet zouden werken.

Dit zijn allemaal functionaliteiten die zonder deze cookies niet zouden werken.

Third party cookies

Naast de functionele cookies zijn er ook cookies die niet door ons zelf geplaatst of uitgelezen worden, maar door derde partijen die door Zizzi zijn ingeschakeld en mogelijk functionaliteiten op de websites aanbiedt. Als je ons toestemming geeft, maken wij gebruik van de volgende applicaties:

  • Google (Analytics, Ads, Adword Conversion, Dynamic remarketing, Tag manager)
  • Facebook (Connect, Custom Audience)
  • YouTube
  • Raptor

Wij gebruiken bovenstaande applicaties en de cookies die daarbij horen voor de volgende doeleinden:

  • Het genereren van algemene statistieken en het verkrijgen van inzage in hoe onze website en nieuwsbrieven worden gebruikt door de bezoekers;
  • Het optimaliseren van onze diensten;
  • Het afstemmen van de advertenties en content op onze website, websites van derden en in onze nieuwsbrieven, op basis van jouw interesses en aan de hand van je click- en surfgedrag;
  • Het delen en promoten van producten op social media;
  • Het laten zien van YouTube video’s (embedden).

Wij hebben geen controle op wat de aanbieders van bovenstaande applicaties zelf met de cookies doen. Voor meer informatie over deze applicaties en hoe zij met cookies omgaan, zie graag de privacyverklaring (let op: deze kunnen regelmatig wijzigen) van deze partijen.

Recht op inzage en verwijdering

U heeft het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van jouw gegevens. Zie hiervoor onze contactgegevens onderaan deze verklaring. Om misbruik te voorkomen kunnen wij je daarbij vragen om je adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien je een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Je kunt deze terug vinden in de instellingen van de browser.

In en uitschakelen of weigeren van cookies

Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kun je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

Contact

Zizzi onderdeel van:
Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
DK-7190 Billund
CVR: 14017577
Denemarken

Email: klantenservice@zizzi.nl
Tel: 020 808 18 27

Privacy statement

1. Algemeen

1.1  Dit beleid met betrekking tot de verwerking van persoonlijke gegevens (het "Privacybeleid") beschrijft hoe Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190 Billund, Denemarken (hierna "Zizzi") informatie over u verzamelt en verwerkt.

1.2 Het privacybeleid is van toepassing op persoonlijke gegevens die u aan ons verstrekt, of die we verzamelen op de website van Zizzi, www.zizzi.nl ("www.zizzi.nl").

1.3 Zizzi is de gegevensbeheerder van uw persoonlijke gegevens. Gebruik de contactgegevens onder punt 7 voor alle vragen.

2. Welke persoonlijke gegevens wij verzamelen, voor welke doeleinden en op welke wettelijke basis deze worden verwerkt

2.2 Wanneer u www.zizzi.nl bezoekt, verzamelen wij automatisch informatie over u en uw gebruik van www.zizzi.nl, bijvoorbeeld welk type browser u gebruikt, welke zoektermen u gebruikt op www.zizzi.nl, uw IP-adres (inclusief uw netwerklocatie) en informatie over uw computer.

2.1 Wanneer u www.zizzi.nl bezoekt, verzamelen wij automatisch informatie over u en uw gebruik van www.zizzi.nl, bijvoorbeeld welk type browser u gebruikt, welke zoektermen u gebruikt op www.zizzi.nl, uw IP-adres (inclusief uw netwerklocatie) en informatie over uw computer.

2.1.1 Het doel is om de gebruikerservaring en het functioneren van www.zizzi.nl te optimaliseren en gerichte marketing uit te voeren, inclusief retargeting via Facebook en Google. Deze gegevensverwerking is noodzakelijk om ons in staat te stellen onze interesses na te streven om www.zizzi.nl te verbeteren en om u relevante aanbiedingen te tonen.

2.1.2 De rechtsgrondslag voor deze gegevensverwerking is de EU-verordening algemene gegevensbescherming (AVG), artikel 6, lid 1, letter f).

2.2 Wanneer u een product koopt of met ons communiceert op www.zizzi.nl, verzamelen wij de gegevens die u zelf verstrekt, bijvoorbeeld naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, betaalmethode, informatie over welke producten u hebt gekocht en geretourneerd (indien van toepassing), leveringsverzoeken en het IP-adres waarvan de bestelling is geplaatst

2.2.1 Het doel is dat wij de door u bestelde producten kunnen leveren en op overige wijze onze overeenkomst met u kunnen nakomen, inclusief dat wij uw rechten op het retourneren van artikelen kunnen beheren en gebrekkige goederenclaims kunnen indienen. We kunnen ook informatie over uw aankoop verwerken om te voldoen aan wettelijke vereisten, waaronder boekhouding en rekeningen. Uw IP-adres wordt voor dit doel tijdens de aankoop geregistreerd en wij worden in staat gesteld onze belangen in het voorkomen van fraude na te streven.

2.2.2 De rechtsgrondslag voor deze gegevensverwerking is de EU AVG, artikel 6, lid 1, onder b), c) en f).

2.3 Wanneer u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief, verzamelen wij gegevens over uw naam, e-mailadres en telefoonnummer (indien van toepassing).

2.3.1 Het doel is om onze interesses na te streven om u nieuwsbrieven te kunnen sturen.

2.3.2 De rechtsgrondslag voor deze gegevensverwerking is de EU AVG, artikel 6, lid 1, letter f).

2.4 Wanneer u zich registreert bij onze klantenclub, wordt u gevraagd om b.v. uw naam, adres, geboortedatum, e-mailadres, telefoonnummer, uw voorkeuren en interesses, enz. Naast uw naam, adres en e-mailadres, is het aan u welke informatie u verstrekt. We verzamelen ook informatie tijdens uw lidmaatschap met betrekking tot uw gebruik van de voordelen van de klantenclub, wedstrijden waaraan u meedoet, enz. We vergelijken deze gegevens met andere informatie die we over u hebben, inclusief informatie over wat u hebt gekocht en welke items u hebt geretourneerd (indien van toepassing).

2.4.1 Het doel is om uw lidmaatschap te beheren en u de diensten en voordelen met betrekking tot het lidmaatschap van de klantenclub te bieden, en om onze interesses na te streven voor het verzenden van nieuwsbrieven en gerichte marketing.

2.4.2 De rechtsgrondslag voor deze gegevensverwerking is de EU AVG, artikel 6, lid 1, onder b) en f). Wanneer u zich registreert, wordt u gevraagd om uw specifieke toestemming te geven voor elektronische marketing.

3. Ontvangers van persoonlijke gegevens

3.1 Informatie over uw naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en bestelnummer, evenals specifieke leveringsverzoeken, worden doorgegeven aan PostNord, GLS, Bring of een andere vervoerder die belast is met de bezorging van de door u gekochte producten.

3.2 Gegevens kunnen worden doorgegeven aan externe partners die de gegevens namens ons verwerken. We gebruiken externe partners voor bijvoorbeeld de technische werking van en verbeteringen aan www.zizzi.nl, de publicatie van nieuwsbrieven, gerichte marketing (inclusief retargeting) en voor uw beoordelingen van ons bedrijf en onze producten.
Deze bedrijven zijn gegevensverwerkers die werken volgens onze instructies en verwerken gegevens waarvan we gegevenscontroller zijn. De gegevensverwerkers mogen de informatie niet gebruiken voor enig ander doel dan de nakoming van hun overeenkomst met ons, en zij zijn onderworpen aan een vertrouwelijkheidsovereenkomst met betrekking tot de gegevens. We hebben schriftelijke gegevensverwerkingsovereenkomsten gesloten met alle gegevensverwerkers die namens ons persoonsgegevens verwerken.

3.3 Twee van deze gegevensverwerkers, Google Analytics (van Google LLC) en Facebook Inc., zijn gevestigd in de VS. De noodzakelijke garanties voor overdracht van gegevens naar de VS zijn verzekerd via de certificering van de gegevensverwerker onder EU-VS. Privacy Shield, cf. EU AVG-artikel 45.

3.3.1 Een kopie van de certificatie van Google LLC is hier te vinden: 
https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI

3.3.2 Een kopie van de certificering van Facebook Inc. is hier te vinden: 
https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active

4. Uw rechten

4.1 Om transparantie te garanderen met betrekking tot de verwerking van uw gegevens, moeten wij als gegevensbeheerder uw rechten kenbaar maken.

4.2 Recht van toegang

4.2.1 U hebt het recht om te allen tijde aan te vragen dat wij informatie verstrekken over bijvoorbeeld welke gegevens we over u hebben geregistreerd, welk doel de registratie van gegevens dient, welke categorieën van persoonsgegevens en ontvangers van gegevens er zijn (indien van toepassing) en informatie over de bron van de gegevens.

4.2.2 U hebt recht op een kopie van de persoonlijke gegevens die wij over u verwerken. Als u een kopie van uw persoonlijke gegevens wenst, moet u een schriftelijke aanvraag sturen naar gdpr@ball-group.com. Mogelijk wordt u gevraagd om te documenteren dat u de persoon bent die u beweert te zijn.

4.3 Recht op rectificatie

4.3.1 U hebt het recht om onjuiste persoonlijke gegevens over uzelf te laten herstellen door ons. Mocht u zich ervan bewust zijn dat er een fout zit in de informatie die wij over u hebben geregistreerd, dan vragen wij u om een schriftelijk verzoek aan ons in te dienen zodat de informatie kan worden gerectificeerd.

4.3.2 U kunt de informatie die we hebben verzameld in verband met uw aanmelding bij onze klantenclub zelf corrigeren door u aan te melden bij uw gebruikersprofiel.

4.4 Recht om te verwijderen

4.4.1 In bepaalde gevallen hebt u het recht om alle of een deel van uw persoonlijke gegevens door ons te laten verwijderen, bijvoorbeeld als u uw toestemming intrekt en we geen andere wettelijke basis hebben om de verwerking van de gegevens voort te zetten. Als verdere verwerking van uw gegevens noodzakelijk is, bijvoorbeeld om te kunnen voldoen aan onze wettelijke verplichtingen, of om wettelijke claims op te stellen, uit te oefenen of te verdedigen, zijn we niet verplicht om uw persoonlijke gegevens te verwijderen.

4.5 Recht op beperking van verwerking tot opslag

4.5.1 In bepaalde gevallen hebt u het recht om de verwerking van uw persoonlijke gegevens te beperken tot uitsluitend opslag, bijvoorbeeld als u van mening bent dat de informatie die wij over u verwerken onjuist is.

4.6 Recht op gegevensoverdracht

4.6.1 In bepaalde gevallen hebt u het recht om persoonlijke gegevens die u ons hebt verstrekt te ontvangen in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machinaal leesbaar formaat en het recht om deze gegevens naar een andere controller te verzenden.

4.7 Recht op bezwaar 

4.7.1 U hebt het recht om te allen tijde bezwaar te maken tegen onze verwerking van uw persoonlijke gegevens met het oog op direct marketing, inclusief eventuele profilering om onze direct marketing te richten, aangezien deze verwerking plaatsvindt op basis van onze legitieme belangen, cf. punten 2.1 en 2.3. Als u niet wilt dat wij uw persoonlijke gegevens gebruiken voor direct marketing en profilering, moet u uw cookies verwijderen.

4.7.2 
Bovendien hebt u het recht om te allen tijde, om redenen die verband houden met uw persoonlijke situatie, bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens die wij uitvoeren op basis van onze legitieme belangen, cf. punten 2.1 en 2.3.

4.8 Recht om toestemming te herroepen

4.8.1 U hebt het recht om op elk gewenst moment uw toestemming aan ons te herroepen om een bepaald type verwerking van persoonlijke gegevens uit te voeren, inclusief voor het verzenden van elektronische communicatie.

4.9 Recht om te klagen

4.9.1 U hebt het recht om op elk moment een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, Bezuidenhoutseweg 30, 2594 AV  Den Haag, Nederland, met betrekking tot onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. Klachten kunnen bijvoorbeeld worden ingediend via telefoon: 088 - 1805 250

5. Wissen van persoonsgegevens

5.1 Gegevens verzameld over uw gebruik van www.zizzi.nl, cf. punt 2.1, worden uiterlijk één jaar na uw laatste gebruik van www.zizzi.nl gewist.

5.2 Wanneer je je afmeldt bij Club Zizzi bewaren we je gegevens 6 maanden. Dit doen we om misbruik van welkomstkortingen te voorkomen. Gedurende die tijd is het voor jou niet mogelijk om een ​​nieuwe Welkom kortingscode te ontvangen, maar jezelf opnieuw aanmelden is altijd mogelijk.

5.3 Gegevens verzameld in verband met een aankoop die u hebt gedaan op www.zizzi.nl, cf. punt 2.2 worden meestal drie jaar na het einde van het kalenderjaar waarin u uw aankoop hebt gedaan, gewist. Gegevens kunnen echter langer worden bewaard, als we een legitieme behoefte hebben aan langere opslag, bijvoorbeeld als dit noodzakelijk is voor het instellen, uitoefenen of verdedigen van juridische claims, of als opslag noodzakelijk is om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen. Boekhoudingsdocumenten worden vijf jaar lang bewaard tot het einde van een boekjaar, om te voldoen aan de vereisten van de wet op de boekhouding

5.4 We wissen automatisch gegevens die we hebben verzameld in verband met uw registratie bij de klantenclub en tijdens uw lidmaatschap ervan, cf. punt 2.4, a) als u geen updates of interactie in een jaar heeft gehad, b) als u uw lidmaatschap van onze klantenclub annuleert.

6. Beveiliging

6.1 We hebben passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen getroffen om onopzettelijke of illegale vernietiging, verlies, wijziging of verslechtering van persoonlijke gegevens te voorkomen en om te voorkomen dat de gegevens bekend worden of misbruikt worden door onbevoegde personen.

6.2 Alleen werknemers met een echte behoefte aan toegang tot uw persoonlijke gegevens om hun werk te voltooien hebben deze toegang.

7. Contactgegevens

7.1 Zizzi Denmark ApS is verantwoordelijke voor de verwerking van persoonlijke gegevens die zijn verzameld via www.zizzi.nl.

7.2 Als u vragen of opmerkingen heeft over dit privacybeleid of als u gebruik wilt maken van een of meer van uw rechten zoals beschreven in punt 4, neem dan contact op met:

Zizzi Denmark ApS, 
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken

Tel: 020 808 18 27
E-mail: klantenservice@zizzi.nl

8. Wijzingen aan het privacybeleid

8.1 Als we belangrijke wijzigingen aanbrengen in het privacybeleid, wordt u hiervan op de hoogte gebracht tijdens uw eerstvolgende bezoek aan www.zizzi.nl.

8.2 Als u zich hebt aangemeld bij onze klantenclub, wordt u geïnformeerd over de wijzigingen in het beleid via informatie die naar uw geregistreerde e-mailadres is verzonden.

9. Versies

9.1 Dit is versie 1 van het privacybeleid van Zizzi Denmark ApS, gedateerd 22.06.2021.

Algemene voorwaarden

Lees de algemene voorwaarden aandachtig door voordat u de website gebruikt. Door gebruik te maken van deze website, aanvaardt u hiermee de volledige voorwaarden die u voorliggen.

Welkom bij de webwinkel van Zizzi ("De webshop"). www.zizzi.nl

Voordat u een artikel in de webshop kunt bestellen, moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden over het privacybeleid met betrekking tot Zizzi Denmark ApS, naast het retourbeleid. Dit gebeurt automatisch wanneer u actief "klikt" om aan te geven dat u de Algemene voorwaarden hebt gelezen en geaccepteerd.

Door actief te klikken, accepteert u dat we u informatie kunnen geven via e-mail of via papier - afhankelijk van de methode die wij het meest geschikt achten.

We verkopen onze artikelen van de webshop alleen aan klanten die ouder zijn dan 18 jaar.

Door de Algemene voorwaarden te accepteren, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en dat u alleen als klant winkelt; dat wil zeggen, alleen winkelen voor persoonlijk gebruik of als cadeau voor anderen.

Artikelen van www.zizzi.nl kunnen alleen binnen Nederland worden afgeleverd.

 

1. Bestellen

In de Webshop kunt u informatie over veel artikelen bekijken, zoals de keuze van stoffen, maten, kleuren, handelsmerken, afmetingen, wasgidsen en prijzen.

Hoewel we ons volledig inspannen om de Webshop bij te werken, zullen er gevallen zijn waarbij we het artikel dat in de Webshop wordt getoond niet kunnen leveren, of instanties waarin we de artikelen die u hebt besteld niet kunnen leveren tegen de prijs die in de Webshop wordt getoond.

Daarom zijn wij niet verplicht om een of meer artikelen te leveren die u hebt besteld voordat het geld van uw rekening is overgeschreven.

In uw winkelwagen kunt u de items zien die u hebt gekozen, naast de totale prijs van de items die u hebt gekozen. De prijs wordt getoond in Euro (€) en is inclusief BTW en verzending.

Uw bestelling is niet bindend totdat u de volgende stappen hebt voltooid:

  1. Uw bestelling is geplaatst
  2. U hebt alle nodige informatie verstrekt
  3. De betaling is voltooid

U kunt op elk gewenst moment uw bestelling annuleren als u dat wilt.

 

2. Betaling

U hebt de volgende opties om voor uw bestelling te betalen:

  • iDeal
  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Klarna (€ 2,49 administratiekosten)

Betaling per creditcard/betaalpas wordt gecodeerd door een goedgekeurde verbinding via Altapay. Door te betalen met een creditcard/betaalpas, wordt u om uw kaartnummer, beveiligingscode en vervaldatum gevraagd.

Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Zizzi Denmark ApS. Onze betaalprovider Altapay behandelt uw creditcard. Het is daarom niet mogelijk voor een buitenstaander om uw creditcardgegevens in ons systeem te verkrijgen.

De betaling wordt van uw rekening afgeschreven wanneer de goederen vanuit ons magazijn worden verzonden. Alleen dan is er een bindende overeenkomst tussen uzelf en Zizzi Denmark ApS.

Kaartbetalingen zijn gratis.

 

3. Orderbevestiging

Nadat u uw betaling van de door u bestelde producten hebt bevestigd, ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een bevestiging van ons.

De e-mail bevat een samenvatting van uw bestelling, d.w.z. type, grootte, kleur en prijs inclusief btw en bezorgkosten, evenals uw bestelnummer. Bewaar deze e-mail als u bijvoorbeeld later contact moet opnemen met onze klantenservice.

De automatisch gegenereerde e-mail is geen acceptatie door ons van uw aanbod, maar het informeert u alleen dat we uw bestelling hebben ontvangen en dat we dienovereenkomstig zullen handelen.

 

4. Bestelproces

We sturen uw bestelling naar het magazijn zodra uw bestelling is geplaatst. Dit gebeurt zodat de levering zo snel mogelijk kan worden uitgevoerd. Op dezelfde manier kunnen we snel duidelijk maken dat het product op voorraad is.

Als we het product niet op voorraad hebben, ontvangt u hiervan een e-mail.

Als we het product op voorraad hebben, zullen we de artikelen onmiddellijk leveren.

We streven ernaar om uw bestelling vanuit ons magazijn te verzenden op dezelfde werkdag waarop u uw bestelling plaatst in de webshop, op voorwaarde dat de bestelling vóór 15.00 uur lokale tijd wordt ingediend.

Als u de bestelling na 15.00 uur hebt geplaatst, of in het weekend of op een feestdag, dan worden uw artikelen doorgaans de volgende werkdag verzonden.

Wij aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid als uw bestelling later wordt ontvangen dan u had verwacht.

 
5. Pre-order

Pre-order is een exclusief voordeel voor leden van Club Zizzi. Als u artikelen vooraf bestelt, gelden er speciale voorwaarden:

  • Het artikel wordt verzonden zodra het op voorraad is. Als u meerdere artikelen vooraf bestelt, worden de artikelen samen verzonden zodra het laatste artikel op voorraad is.
  • De verwachte levertijd staat vermeld in de artikelbeschrijving. Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de verwachte levertijd, en u wordt uiteraard op de hoogte gesteld van eventuele vertragingen.
  • De betaling wordt pas verwerkt wanneer het artikel ons magazijn verlaat.
  • Het retourbeleid voor pre-orders geldt vanaf de dag dat u de bestelling ontvangt - als lid van Club Zizzi heeft u een retourperiode van 100 dagen.
 
6. Verzendinformatie

U ontvangt tegelijkertijd een e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. De e-mail bevat een referentie met betrekking tot uw bestelnummer.

De e-mail bevat de volgende informatie van ons die relevant voor u is. We raden u ten zeerste aan om deze belangrijke informatie te printen en/of op te slaan.

  • Trace en tracking-nummer van DPD/DHL
  • Factuur voor uw aankoop
  • Algemene voorwaarden

 

7. Verzendinformatie

Het is niet mogelijk om uw items op te halen bij Zizzi Denmark ApS in Billund, Denemarken.

Een artikel is geleverd zodra u het in uw bezit hebt. Dat wil zeggen, zodra het is afgeleverd op uw adres of u het hebt opgehaald van het postkantoor, enz.
Er gelden speciale voorwaarden als u bent ingeschreven voor de FlexLevering-service bij de vervoerder die uw pakket bezorgt. Als u deelneemt aan een dergelijke regeling, bent u zelf verantwoordelijk voor het pakket als het verloren gaat nadat het bezorgbedrijf het bij u heeft afgeleverd. Dit gebeurt volgens uw overeenkomst met het bezorgbedrijf; Zizzi heeft daarom geen invloed, instructies of bevoegdheden. Eventuele vragen dient u rechtstreeks aan het bezorgbedrijf te richten.

Pakketjes die met Click & Collect naar een winkel worden geleverd, moeten binnen 14 kalenderdagen worden afgehaald. Als je het pakket tegen die tijd niet hebt opgehaald, wordt het behandeld als een retourzending. 
Als je pakket wordt bezorgd door een verzendbedrijf, kan de deadline voor het ophalen variëren. Meestal ligt de deadline tussen de 7 en 14 kalenderdagen, maar je kunt hierover informatie verkrijgen bij het door jou gekozen verzendbedrijf.
 

 
8. Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen na de dag waarop jij - of een door jou aangewezen derde partij die geen vervoerder is - het product fysiek in bezit heeft gekregen, zonder opgaaf van reden te annuleren.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons binnen 30 dagen na ontvangst van het product laten weten dat u gebruik wilt maken van dit recht. U kunt dit doen door gebruik te maken van het standaard modelformulier voor herroeping, dat is gekoppeld aan het beleid voor algemene voorwaarden.

Of u kunt ervoor kiezen om uw aankoop op andere manieren te annuleren. De melding moet dan eenvoudigweg eenduidig zijn en gericht zijn aan:

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
klantenservice@zizzi.nl

Als u gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht, zullen wij alle van u ontvangen betalingen betreffende de ingetrokken aankoop, inclusief eventuele levering, terugbetalen tot een waarde van €4,95, die u mogelijk hebt gemaakt voor de levering van uw goederen terugbetalen. (Geldt alleen in het geval u uw gehele bestelling retourneert)

We zijn echter niet verplicht om de kosten te vergoeden, anders dan €4,95 die u mogelijk heeft gemaakt als gevolg van uw eigen leveringskeuze anders dan het goedkoopste type standaardlevering, die we u hebben aangeboden.

U draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het gebruik van het retouretiket €6,95,- zijn. Het bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Uw terugbetaling wordt zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum waarop wij een kennisgeving van u ontvangen met betrekking tot uw beslissing om uw aankoop te annuleren, in gang gezet. U ontvangt uw geld binnen 2-30 dagen, afhankelijk van welke kaart u hebt gebruikt.

We zullen dergelijke terugbetalingen uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel als gebruikt werd voor de oorspronkelijke transactie.

We behouden ons het recht voor om een terugbetaling te weigeren totdat we het product van u hebben ontvangen of totdat u het bewijs van uw terugzending van goederen hebt geleverd - afhankelijk van wat het snelst is.

 
9. Retourneren na annulering

Als u spijt heeft van uw aankoop, dient u het artikel zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 30 dagen na de datum waarop u ons hebt geïnformeerd dat u gebruik wilt maken van uw recht op annulering, aan ons retourneren.

Om uw goederen te retourneren, raden wij u aan dat u de "retoursticker" en "retourverpakking", die zich op de "Retourbrief" bevindt en bij de goederen is gevoegd wanneer u deze hebt ontvangen, gebruikt.

U kunt de goederen niet retourneren door ze over te dragen aan Zizzi Denmark ApS in Billund, Denemarken. In plaats daarvan moet het artikel worden verzonden naar: Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190, Billund, samen met de ingevulde retournota.

Bij het retourneren van artikelen is het uw verantwoordelijkheid als het artikel verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, dus onthoud het tracerings- & trackingnummer dat staat vermeld op het etiket van het retourpakket dat u gebruikt.

Toestand van de goederen wanneer je ze terugstuurt Wanneer je het artikel terugstuurt, moet het in verkoopbare staat en als nieuw zijn. Dit betekent dat je het voorwerp moet testen op de manier die nodig is om de aard, de kenmerken of de werking ervan vast te stellen. Met andere woorden, je kunt het product uitproberen alsof je het in een fysieke winkel bekijkt, maar je kunt het niet gebruiken.
Als je het product op een andere dan de hierboven beschreven manier hebt uitgeprobeerd en dit heeft geleid tot waardevermindering, ben je hiervoor verantwoordelijk en krijg je slechts een deel van de aankoopprijs terug. In sommige gevallen kan dit betekenen dat je alleen de verzendkosten vergoed krijgt.
Wij raden je aan het artikel in de originele verpakking te retourneren. Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit leiden tot een waardevermindering van het artikel, aangezien het artikel tijdens het vervoer schade kan oplopen waarvoor je aansprakelijk kan worden gesteld.

Terugbetaling van de aankoopprijs Als je je aankoop annuleert, krijgt je je geld terug. Als het item waarde heeft verloren, trekken we het bedrag dat je verschuldigd bent eraf.
Wij vergoeden alle betalingen die wij van je hebben ontvangen in verband met de aankoop, inclusief de leveringskosten. Dit geldt echter niet voor extra leveringskosten in gevallen waarin je een andere leveringsmethode hebt gekozen dan de goedkoopste vorm van standaardlevering die wij aanbieden.

 
10. Cadeaubon/Aanbiedingen 

Indien u een korting heeft ontvangen of een kortingscode heeft gebruikt:
Wanneer u een korting heeft ontvangen in het kader van een actie of een kortingscode heeft gebruikt voor een artikel dat u wilt retourneren, zal de unieke korting worden gebruikt volgens de voorwaarden en de tijdsperiode die zijn beschreven in de desbetreffende actie/kortingscode. Als u uw product heeft ontvangen en het wilt ruilen voor een vergelijkbaar product in een andere maat, kan onze klantenservice u daarbij helpen. Kortingen die de aankoop van meerdere artikelen vereisen, zoals 3 voor de prijs van 2, worden proportioneel verdeeld over de artikelen in de bestelling. U kunt altijd zien hoeveel u heeft betaald voor een specifiek artikel op uw orderbevestiging. Dit bedrag wordt aan u terugbetaald bij retournering van dat specifieke artikel.

 
11. Ruildienst

Het ruilen van artikelen is niet mogelijk. Voor een gewenste andere maat, kleur of artikel is het noodzakelijk om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.
De winkel kan een terugbetalingsproces starten, maar kan geen artikel omruilen voor een nieuw exemplaar. Dit betekent dat u in de winkel één of meerdere artikelen kunt retourneren, die volgens de voorwaarden op deze pagina aan u worden terugbetaald.

 
12. Verzendfout

Als we helaas niet de goederen hebben geleverd die u had besteld en die op uw factuur en/of uw pakbon staan, neem dan contact op met onze klantenservice (zie punt XVI) waar u om uw bestelnummer wordt gevraagd. Dan zullen we uw bestelling met spoed onderzoeken en u daarna informeren.

 
13. Klacht

Als u een klacht voor de Webshop wilt indienen, gebruik dan het bijgevoegde retouretiket en retourneer het product samen met de retournota van Zizzi Denmark ApS aan:

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken
Att .: Klantenservice - E-commerce

Het is belangrijk dat u op de retournota aangeeft dat dit een "Klacht" is, naast de aard van uw klacht, bijvoorbeeld waar /waarom, met betrekking tot het product.

U betaalt geen retourkosten voor defecte goederen. U dient op uw pakket de retoursticker "retourpakket" te plaatsen, die bij uw pakket was gevoegd met de artikelen toen u deze oorspronkelijk ontving. Dan zullen we de klacht behandelen en indien de klacht wordt goedgekeurd terugbetalen. Dit gebeurt via hetzelfde betaalmiddel als voor de besteltransactie werd gebruikt.

Als de goederen defect zijn, betalen we automatisch het bedrag dat u voor het artikel hebt betaald terug. Dit gebeurt zodra we de gelegenheid hebben gehad om het defecte product te onderzoeken.

Dit gebeurt via dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk voor de transactie werd gebruikt.

De aansprakelijkheid van Zizzi is beperkt tot het maximale bedrag dat overeenkomt met de prijs van het door u gekochte artikel.

 
14. Toepasselijk recht - geschillen

Uw aankoop is ook als geheel onderworpen aan het algemene Nederlandse kooprecht.

Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan worden gebruikt bij het indienen van een klacht. Dit is met name relevant als u een consument bent die in een ander EU-land woont. Klachten moeten hier worden ingediend - http: //ec.europa.eu/odr. Het indienen van een klacht vereist dat u ons e-mailadres klantenservice@zizzi.nl ingeeft.

 
15. Waarschuwingen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor typefouten tijdens reserveringen en bestellingen, en prijswijzigingen en beschikbaarheid, zoals getoond in de Webshop.

We kunnen niet garanderen dat de kleuren op de webshop precies overeenkomen met de kleuren die de producten in werkelijkheid hebben. Kleurreproducties kunnen sterk afhankelijk zijn van de instellingen van uw computer.

De informatie op de Webwinkel kan technische onnauwkeurigheden of typografische fouten bevatten.

De informatie op de Webwinkel kan zonder kennisgeving worden gewijzigd.
De informatie die op de Webwinkel wordt gepubliceerd, kan verwijzingen of kruisverwijzingen naar andere producten bevatten. Toegang tot dergelijke informatie kan niet worden gegarandeerd, vooral met betrekking tot het feit dat alle informatie zonder kennisgeving kan worden gewijzigd.

Kortingen, codes en promoties bij Zizzi zijn alleen geldig bij Zizzi en kunnen niet worden gebruikt op onze partnerwebsite pluslet.

 
16. Privacybeleid en cookies

In verband met uw gebruik van de Webshop, zal er bepaalde informatie over u zijn die zal worden verzameld.
Er zal informatie over u worden geadresseerd, verzameld en gebruikt.

Het is een voorwaarde voor uw gebruik van de Webwinkel dat u het huidige Privacybeleid aanvaardt dat relevant is voor Zizzi Denmark ApS, dat als Bijlage 1 ("Privacybeleid") aan de Algemene Voorwaarden is bijgevoegd. U gaat akkoord met het Privacybeleid, wanneer u actief klikt, dat u deze Algemene voorwaarden accepteert.

Het toepasselijke privacybeleid voor Zizzi Denmark ApS en informatie over het gebruik van cookies is te vinden op de website onder het domein www.zizzi.nl.

 
17. Auteursrecht en handelsmerk

Artikelen en inhoud op de Webwinkel, inclusief tekst, afbeeldingen en audio, zijn auteursrechtelijk beschermd en behoren toe aan Zizzi Denmark ApS.

Goederen en andere inhoud op de Webshop mogen niet worden gebruikt, gereproduceerd, gewijzigd of gekopieerd, tenzij er voorafgaande toestemming is van Zizzi Denmark ApS.

Alle goederen die kunnen worden gekocht op de webshop zijn aangeduid met handelsmerken die zijn geregistreerd door Zizzi Denmark ApS.

Het is niet toegestaan om deze handelsmerken voor commerciële doeleinden te gebruiken, tenzij er toestemming is van Zizzi Denmark ApS.

 
18. Contactgegevens

Klantenservice: Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen, onze contactgegevens en openingstijden.

We kunnen niet worden gecontacteerd in het weekend of op een feestdag

U kunt ook per e-mail contact met ons opnemen: klantenservice@zizzi.nl

Of door gebruik te maken van reguliere postdiensten door uw opgegeven correspondentie te sturen naar:

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Att.: Kundeservice – Ecommerce

Standaard annuleringsformulier

(Dit formulier moet worden ingevuld en wordt alleen geretourneerd als de bestelling wordt geannuleerd)

Naar:
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190 Billund, e-mailadres: klantenservice@zizzi.nl

Hierbij deel ik u mede dat ik mijn bestelling wil annuleren in verband met mijn koopovereenkomst voor de volgende artikelen:

Besteld op:

Ontvangen op:

Naam klant:

Adres van de klant:

Datum:

___________________________________
Handtekening klant
(Alleen als de inhoud van het formulier op papier wordt ingevuld)

Club zizzi deelnemersreglement

Inleiding

Het Club Zizzi-lidmaatschap is gratis en niet gebonden aan een aankoop in onze winkel.

Als lid van Club Zizzi, onze gratis klantenclub, geniet je van verschillende exclusieve voordelen, zoals: speciale aanbiedingen, vroege toegang tot uitverkoop, de mogelijkheid om voorbestellingen te doen en deel te nemen aan wedstrijden, goedkopere verzending en gratis retourneren, je persoonlijke Club Zizzi-account met bestelgeschiedenis, en volop inspiratie voor kleding, accessoires, stijlen en andere items in ons assortiment via e-mail en sms.

 
Voorwaarden voor het aanmaken van een lidmaatschap

Om lid te worden, is het nodig om je in te schrijven met je volledige naam en e-mailadres en een wachtwoord aan te maken. Daarnaast kun je ervoor kiezen om je adres, mobiele nummer, geboortedatum en voorkeurswinkel op te slaan. Wij gebruiken deze informatie om aanbiedingen en inspiratie aan jou te leveren, je een overzicht van je aankoopgeschiedenis en bonnen te geven en Club Zizzi voortdurend te verbeteren zodat het het beste aan jouw behoeften voldoet.

Door je als lid te registreren, bevestig je dat je ten minste 18 jaar oud bent en dat je de op dat moment geldende Lidmaatschapsvoorwaarden accepteert. Als lid van Club Zizzi verwerken we bepaalde persoonsgegevens over jou. Je kunt meer lezen over onze verwerking van persoonsgegevens in ons Privacybeleid. De bijgewerkte versie vind je altijd op onze website, www.zizzi.nl

Je moet akkoord gaan met het ontvangen van onze nieuwsbrieven om lid te kunnen worden van Club Zizzi. Je kunt vrij kiezen om ook communicatie via SMS te ontvangen. Het is noemenswaardig dat je toestemming voor het ontvangen van elektronische marketing op elk moment ingetrokken kan worden door je Club Zizzi-lidmaatschap op te zeggen.

Je bent verantwoordelijk voor het bijwerken van je contactgegevens en het vertrouwelijk houden van je inloggegevens. Als er een risico bestaat dat je wachtwoord is gecompromitteerd, raden we je aan om het zo snel mogelijk te veranderen.

 

Uitschrijven


Je kunt je op elk moment uitschrijven voor Club Zizzi; er is geen verplichte periode van lidmaatschap.

Dit kun je doen door in te loggen op je account op de website en je uit te schrijven onder "Mijn Informatie", of door op de "Uitschrijven"-knop te klikken die je onderaan alle nieuwsbrieven en teksten van Zizzi vindt. Als je hulp nodig hebt om je af te melden voor je lidmaatschap, neem dan hier contact op met de Klantenservice.

Zodra je je hebt uitgeschreven, zullen we stoppen met het sturen van inhoud, maar we bewaren documentatie over je toestemming om e-marketing te ontvangen tot twee jaar na intrekking. Je kunt meer lezen over onze bewaartermijnen in het Privacybeleid hier.

Natuurlijk ben je altijd welkom om je opnieuw aan te melden voor Club Zizzi.

 
Disclaimer

Ledenvoordelen zijn alleen van toepassing als je lid bent en geabonneerd op onze nieuwsbrieven.

Het is noodzakelijk om je geboortedatum in je Club Zizzi-account op te geven om een speciale verjaardagsvoucher te ontvangen. Let op dat lidmaatschapsvoordelen gerelateerd aan verjaardagen vereisen dat je ten minste 10 dagen lid bent geweest.

Je lidmaatschap is persoonlijk en niet overdraagbaar, en we hanteren een limiet van één lidmaatschap per persoon. Bovendien is het niet mogelijk om het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld te wijzigen.

Vouchercodes kunnen niet worden omgezet in contanten.

Zodra je je hebt uitgeschreven bij Club Zizzi, bewaren we je gebruikersaccountinformatie 6 maanden lang, om te garanderen dat je niet binnen een periode van 6 maanden twee keer een welkomstkorting ontvangt, waarna je informatie zal worden verwijderd.

Als onze nieuwsbrief 6 maanden lang niet in je inbox is geopend, word je automatisch uitgeschreven omdat we het account als inactief beschouwen.

We behouden ons het recht voor om de Algemene Voorwaarden van het Club Zizzi-lidmaatschap en ons Privacybeleid te wijzigen. We kunnen dergelijke wijzigingen doorvoeren zonder kennisgeving, maar als de wijzigingen materieel zijn of minder gunstig voor jouw rechten, word je van tevoren per e-mail of sms op de hoogte gesteld.

 
Toepasselijk recht

Club Zizzi is eigendom van en wordt geëxploiteerd door Zizzi Denmark ApS, CVR-nr. 14 01 75 77, Kløvermarken 29, 7190 Billund.

Deze Lidmaatschapsvoorwaarden zijn over het algemeen onderworpen aan het Deense recht. Elk geschil, controverse of claim die hieruit voortvloeit, zal dus worden beslecht door de Deense rechtbanken, tenzij verplichte consumentenbeschermingswetgeving/rechten in uw land van verblijf, waar wij onze diensten aanbieden, vereisen dat de kwestie wordt beslecht door een andere juridische instantie.

Deze Lidmaatschapsvoorwaarden dienen in samenhang met onze Handelsvoorwaarden gelezen te worden.

 
Neem contact met ons op

Als je vragen hebt over de Lidmaatschapsvoorwaarden, hulp nodig hebt met je Club Zizzi-lidmaatschap, of iets anders, onze Klantenservice staat altijd klaar om je te helpen hier of via deze e-mail: klantenservice@zizzi.nl

Versie [3], bijgewerkt op 12.03.2024.

Veelgestelde vragen