Technische problemen?

Ervaar je technische problemen, dan adviseren we je om de browser te updaten zodat je gebruik maakt van de laatste versie.


Je kunt ook proberen de tijdelijke internetbestanden (cache) en cookies op je computer te verwijderen.


Internet Explorer

  • Selecteer "Internetopties"
  • Onder "Browsegeschiedenis", klik "Delete" 
    • Selecteer de box "Tijdelijke Internet Files"
    • Selecteer de box "Cookies"
    • Klik “Delete”
  • Klik op "OK"
  • Sluit alle openstaande vensters en tabbladen en start Internet Explorer opnieuw op.


Google Chrome

  • Klik op de Chrome Menu knop
  • Sleep met de muis over "Meer Opties" en klik op "Browsegeschiedenis wissen"
    • Selecteer de box naast "Gecachte afbeeldingen en bestanden"
    • Selecteer de box naast "Cookies en andere site- en plug-ingegevens"
    • Selecteer de box naast "Formuliergegevens voor Automatisch aanvullen"
    • Selecteer in het menu boven de hoeveelheid data die moet worden verwijderd. Kies "Het eerste gebruik" om alles te verwijderen
    • Klik "Browsegegevens wissen"
  • Sluit alle openstaande vensters en tabbladen en start Google Chrome opnieuw op.


FireFox

  • Druk op ”CTRL+SHIFT+DELETE”
    • Selecteer "Alles"
    • Klik op "Details"
      • Selecteer alle boxen
      • Klik: "Verwijderen"
  • Sluit alle openstaande vensters en tabbladen en start Firefox opnieuw op.


Heb je nog steeds problemen om onze site te gebruiken, aarzel dan niet contact met onze klantenservice op te nemen. We helpen je graag verder.


Om je zo goed mogelijk te helpen, hebben we zoveel mogelijk informatie van je nodig:


  • Het besturingssysteem (bijvoorbeeld Windows XP, Max OS)
  • De internetbrowser (bijvoorbeeld Internet Explorer, Firefox)
  • Welke URL je hebt ingegeven (bijvoorbeeld http://www.zizzi.nl)
  • Wanneer het probleem is ontstaan


Neem je via e-mail contact op met onze klantenservice, dan is het ook mogelijk een screenshot van de foutmelding met de mail mee te sturen, samen met de omschrijving van het probleem.



Er zijn producten uit mijn winkelwagen verdwenen?

Zijn er producten uit je winkelwagen verdwenen, dan kan dit komen doordat je op de "Vorige/Terug" knop in je browser hebt geklikt in plaats van terug te klikken op onze site.


Het kan ook zijn dat we je winkelmandje hebben gecontroleerd met de actuele voorraad. Het is mogelijk dat een klant het laatste item heeft besteld voordat we hem voor jou hebben kunnen reserveren.



Mijn betaling is geweigerd

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een betaling met Altapay is geweigerd.


Ga terug en controleer of alle gegevens correct zijn - kaartnummer, vervaldatum, type kaart, etc. Blijft het probleem zich voordoen dan kun je proberen om met een andere kaart te betalen.


Contacteer de klantenservice indien het probleem zich blijft voordoen - we kunnen je via de telefoon hier helaas niet mee helpen - het is wettelijk niet toegestaan deze gegevens per telefoon te accepteren.



Heeft u problemen bij het inloggen in Mijn Account?

Gebruik de "LOGIN" link op de homepage. Indien je e-mailadres/telefoonnummer niet wordt herkend, controleer dan of je hetzelfde e-mailadres/telefoonnummer hebt gebruikt ter registratie. Kun je je wachtwoord niet meer herinneren, gebruik dan "wachtwoord vergeten". We sturen je onmiddelijk een e-mail/sms met een nieuw wachtwoord.


Je kunt jouw persoonlijke gegevens altijd wijzigen in "Mijn Account". Je kunt hier je wachtwoord ook naar een persoonlijk wachtwoord, wat makkelijker is te onthouden, wijzigen.



Ervaar je problemen met inloggen of heb je andere vragen, dan kun je altijd contact met de klantenservice opnemen. We helpen je graag verder.