Verzending & Levering


Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? 

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. 

Wanneer je jouw bestellling hebt geplaatst zal het direct worden doorgestuurd naar ons magazijn, die de bestelling zal verwerken.


Bestel je vóór 15.00 uur op een werkdag? Dan verzenden we je bestelling diezelfde dag nog, mits het artikel op voorraad is.


Bestel je in het weekend of op een feestdag? Dan verzenden we je bestelling de eerstvolgende werkdag. 


Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, sturen we je een Track en Trace nummer toe. Op die manier kun je het pakketje volgen en kun je zien wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.


Je ontvangt je bestelling meestal binnen 2-3 werkdagen.



Kan ik mijn pakketje ophalen bij jullie? 

Nee, het ophalen van artikelen van Ball Retail A/S en in onze winkels is op dit moment niet mogelijk. 



Ontvang ik een Track & Trace nummer? 

Ja, als het pakket wordt verzonden vanuit ons warenhuis ontvang je  via e-mail een Track & Trace nummer en een verzendbevestiging.



Wat zijn de verzendkosten die ik moet betalen zodat mijn bestelling geleverd wordt? 

Als je bestelling boven de 39 euro is, verzenden we gratis. Als je bestelling onder de 39 euro is, hebben we de volgende verzendkosten:


- DPD Delivery service point - €4,95.

- DPD Home delivery - €7,95. 



Waar leveren jullie? 

We leveren op adressen in Nederland. 



Moet ik BTW en douanekosten betalen? 

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en douanekosten. 



Waarom kan ik mijn pakket niet volgen? 

Het kan zijn dat de status van jouw pakketje nog geen update heeft gehad bij de koerier. Wacht een paar uur en probeer het dan opnieuw. Als je dan nog steeds geen informatie over je bestelling kunt zien, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice:




​Jullie hebben het verkeerde product geleverd – wat moet ik nu doen? 


Als we een verkeerd item hebben geleverd, of een item vergeten te leveren zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je vragen naar het ordernummer, je order bekijken en zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.


Als je een product hebt besteld dat uitverkocht is, zal dat item van je order worden verwijderd. Hier zal je via e-mail een update over ontvangen, zodra we de rest van je bestelling verzenden.