Klantenservice

Mijn account

null

Kan ik een bestelling plaatsen zonder op "Mijn account" in te loggen?

Ja, je kunt een bestelling plaatsen zonder in te loggen op Mijn Account.

Hoe gebruik ik Club Zizzi op "Mijn Account"?

Mijn Account stelt je in staat om jezelf eenvoudig aan- of af te melden voor Club Zizzi. In jouw profiel kun je specificeren of je nieuws wilt ontvangen via e-mail en/of SMS. 

Wat is "Mijn account"?

"Mijn Account" is een account dat je het makkelijk maakt om een bestelling in onze webshop te plaatsen. Door jouw informatie op te slaan gaat het bestelproces makkelijker en sneller.

Op Mijn Account zie je een overzicht van jouw orders, creditmemo's, enz.

Hoe log ik in op "mijn account"?

Je kunt altijd via de login button inloggen die is geplaatst bij de winkelwagen.

Bent je jouw wachtwoord vergeten, klik dan op wachtwoord vergeten en wij sturen direct een e-mail met wachtwoord toe.

Hoe verwijder ik "mijn account"?

Om uw informatie uit Mijn Account te verwijderen, stuur een e-mail naar [email protected].

Veelgestelde vragen

[email protected]

E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur

E-maill

Chat

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur

Start een gesprek

 

020 808 18 27

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
​​​​​​​Vrijdag 09:00-16:00 uur

NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands