Klantenservice

Levering

Meer informatie over de bezorgopties bij Zizzi.nl

Is levering naar een postbus mogelijk?

Nee, in verband met veiligheidsredenen is het niet mogelijk een bestelling op een postbusadres te leveren.

Click & Collect

Kies voor Click & Collect levering wanneer je op de webshop bestelt en laat je pakket in een van onze geselecteerde winkels afleveren.

Wanneer je je bestelling afrondt, kun je bij het afrekenen de winkel van je voorkeur selecteren. Vergeet niet je mobiele nummer in te voeren, zodat de leverancier je een sms kan sturen 1 dag voordat je het pakket kunt afhalen.

Je kunt het pakket afhalen binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag dat het pakket in de winkel is aangekomen. Neem de kassabon en een identiteitsbewijs met foto mee als je je pakje komt ophalen.

Niet afgehaalde pakketten worden na 14 kalenderdagen aan ons geretourneerd. We sturen je een bevestiging per e-mail wanneer we het pakket hebben ontvangen en betalen je het volledige bedrag terug.

Retourneren

Voor retourzendingen, gelieve ons algemeen retourbeleid te raadplegen.

Waarom kan ik mijn pakket niet volgen?

Het kan zijn dat de status van jouw pakketje nog geen update heeft gehad bij de koerier.

Wacht een paar uur en probeer het opnieuw.

Kun je dan nog steeds geen informatie over je bestelling kunt zien, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice:

Zizzi klantenservice: Telefoon: 020 - 241 57 98 of e-mail: klantenservice@zizzi.nl

Moet ik btw en douanekosten betalen?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en douanekosten.

Waar leveren jullie?

We leveren op adressen in Nederland.

Wat zijn de verzendkosten die ik moet betalen zodat mijn bestelling geleverd wordt?

SERVICEPUNT LID GEEN LID
OP AANKOPEN VOOR MEER DAN €39 GRATIS €0.95
OP AANKOPEN MINDER DAN €39 €4.95 €5.95
LEVERING AAN HUIS LID GEEN LID
OP AANKOPEN VOOR MEER DAN €39 €2.95 €4.95
OP AANKOPEN MINDER DAN €39 €4.95 €5.95
EXPRESS LID GEEN LID
OP AANKOPEN VOOR MEER DAN €39 €11.95 €11.95
OP AANKOPEN MINDER DAN €39 €13.95 €13.95
Levering aan de winkel LID GEEN LID
OP AANKOPEN VOOR MEER DAN €39 Gratis Gratis
OP AANKOPEN MINDER DAN €39 Gratis Gratis

Ontvang ik een track and trace nummer?

Ja, als het pakket wordt verzonden vanuit ons warenhuis ontvang je  via e-mail een Track & Trace nummer en een verzendbevestiging.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Wanneer je jouw bestellling hebt geplaatst zal het direct worden doorgestuurd naar ons magazijn, die de bestelling zal verwerken.

Bestel je in het weekend of op een feestdag? Dan verzenden we je bestelling de eerstvolgende werkdag.

Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, sturen we je een Track en Trace nummer toe. Op die manier kun je het pakketje volgen en kun je zien wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.

Express-verzending

  • Zizzi biedt Express-verzending door het hele land.
  • Levertijd 1-2 werkdagen, met uitzondering van feestdagen.
  • Langere levertijden kunnen voorkomen in afgelegen gebieden.
  • Levering alleen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
  • Als klant ontvang je 6 verschillende verzendopties per SMS.
  • Hier kun je onder andere kiezen of je je bestelling thuis wilt laten bezorgen of op een zakelijk adres.
  • Daarom is het belangrijk dat je het juiste mobiele telefoonnummer geeft.
  • Bestel vóór 14.00 uur.

Veelgestelde vragen

Als Club Zizzi member kun je binnen 100 dagen retourneren en retourneren is voor jou gratis. Ben je geen lid van Club Zizzi, dan kun je binnen 30 dagen retourneren. Het retourrecht gaat in vanaf de dag dat je je bestelling ontvangt.

Je kunt artikelen retourneren door gebruik te maken van het voorgefrankeerde retourlabel dat is meegeleverd in je pakket.

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending (€9 met het prepaid retouretiket) wanneer je de aankoop ongedaan wilt maken - zelfs als de oorspronkelijke verzending gratis was. Het etiket werkt als een gefrankeerde postzegel. Het bedrag van €9 wordt door ons in mindering gebracht op het aan jou terug te betalen bedrag. Retourneren voor Zizzi Club members is kosteloos.

Als je ervoor hebt gekozen om met Klarna te betalen, is het belangrijk dat wanneer je iets retourneert, je Klarna informeert dat je reeds een retour bent gestart. Je kunt zo de factuur tijdelijk laten pauzeren zodat de retourzending eerst kan worden verwerkt en Klarna je vervolgens een nieuwe factuur kan toesturen. Je kunt de retour aanmelden via je Klarna-account of door contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.

Als je ervoor kiest om items uit verschillende orders in hetzelfde pakket retour te zenden, vragen wij je ons hierover te informeren.

Het is niet mogelijk om items te retourneren door deze zelf bij Ball Group Denmark ApS in Billund te leveren.

Vergeet niet om de retourinstructies in je pakket te volgen - en bewaar het verzendbewijs dat is ontvangen bij de afgifte van de retourzending goed totdat de retour volledig is verwerkt.

Als je besluit een artikel te retourneren, draag je zelf de retourkosten van €9 - zelfs als de oorspronkelijke verzending gratis was.
Je kunt het meegeleverde voorgefrankeerde retouretiket gebruiken en de stapsgewijze instructies volgen. De retourkosten worden verrekend met de terugbetaling na ontvangst van de retourzending.
Ben je Club Zizzi Member? Dan is retourneren voor jou gratis. Als je het bijgevoegde retouretiket gebruikt, zijn de verzendkosten voor jou als Zizzi

Member als volgt:

Prijs Lid
DHL 9 EUR Gratis
DpD 9 EUR Gratis
DHL Express 9 EUR 9 EUR

Retour van een defect item

Als een beschadigd of onjuist artikel hebt ontvangen, draagt Zizzi de retourkosten. Om deze claim te starten dien je het beschadigde artikel te retourneren met behulp van het retouretiket dat bij je pakket is gevoegd en de ingevulde retourbon meesturen.

KLANTENSERVICE
Heb je vragen over onze producten, je bestelling, je retourzending of artikelen die je in de webshop hebt gekocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Bel onze klantenservice: +31202417703
E-mail ons: klantenservice@zizzi.nl
Let op: vergeet niet om je ordernummer te vermelden.

OPENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE:
Maandag - Donderdag 10:00-17:00, Vrijdag 10:00-16:00 uur
We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
NB: De klantenservice is gesloten tijdens weekenden en feestdagen.
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Denemarken | CRN: 14017577

Terugbetalingen worden meestal 1-3 werkdagen nadat we het retour hebben ontvangen verwerkt.
De terugbetaling zal altijd op dezelfde betalingsmanier worden gedaan, als de manier die je gebruikt hebt tijdens de originele bestelling. Afhankelijk van die betalingswijze, wordt onze terugbetaling meestal 2-30 dagen nadat we het geld hebben overgemaakt naar je rekening overgemaakt. Als je betaald hebt met Klarna Factuur, zal Klarna contact opnemen over de terugbetaling.
We kunnen een terugbetaling tegenhouden totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat we bewijs hebben ontvangen dat je het product hebt opgestuurd.
De klant is persoonlijk aansprakelijk voor eventuele beschadiging of vermissing van het product, wat voor verlaging van de restitutie kan zorgen.

Indien je niet (meer) over een retourlabel beschikt en artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je een nieuw label toesturen.

Je kan lid worden van Club Zizzi door in jouw lokale Zizzi winkel het registratieformulier in te vullen.

klantenservice@zizzi.nl

E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur

E-maill

Chat

Maandag - Donderdag 10:00-17:00
Vrijdag 10:00-16:00
Zaterdag - Zondag: 10-18

 

+31202417703

Maandag - Donderdag 10:00-17:00
​​​​​​​Vrijdag 10:00-16:00 uur

NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands