Klantenservice

klantenservice

null

Veelgestelde vragen

Zijn betalingen via de webshop beveiligd?

Ja, betalingen via de webshop zijn beveiligd, aangezien de betaling via een gecodeerde verbinding via AltaPay wordt gemaakt, die door NETS is goedgekeurd. 

Om een hoge veiligheid voor online kaartbetalingen te garanderen, hebben we nieuwe beveiligingsmaatregelen ingevoerd. Wij hebben 3D Secure geïmplementeerd - namelijk "Verified by Visa" en "MasterCard Secure Code". Dit is een gemeenschappelijke beveiligingsnorm voor online kaartbetalingen, ontwikkeld door Visa en Mastercard. 

Hoe het werkt

Wanneer je online een betaling uitvoert, wordt jou om de volgende gegevens gevraagd:

  • Kaartnummer
  • Vervaldatum
  • CVC

Je wordt vervolgens gevraagd je Verified by Visa-wachtwoord of MasterCard Secure Code in te voeren om je aankoop te bevestigen. Als je je kaart nog niet hebt geregistreerd, kun je je registreren tijdens de transactie of hier. Zodra je je kaart hebt geregistreerd, gebruik je de kaart om jezelf te identificeren met je Verified by Visa-wachtwoord of Mastercard Secure Code wanneer je in de toekomst online winkelt.

Wanneer ben ik aan mijn bestelling gebonden?

Je bent pas aan je bestelling gebonden nadat je de stap "Betaling" in de webwinkel hebt voltooid. Het is dan niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen.

Kan ik mijn order annuleren?

Helaas is het niet mogelijk een order te annuleren. Om te zorgen dat de levering zo snel mogelijk plaatsvindt, verwerken we jouw order zodra we deze ontvangen. 

Het is echter altijd mogelijk je aankoop te retourneren. Lees meer over Ruilen en Retourneren.   

Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Nee, helaas niet.

Zodra je per e-mail een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kun je de bestelling niet meer aanpassen. We sturen je order namelijk meteen door naar onze logistieke afdeling, zodat deze zo snel mogelijk geleverd kan worden. Als je je bestelling gelijk wilt annuleren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen hun best doen om je bestelling – indien mogelijk - te annuleren.  

We kunnen helaas geen items aan je bestelling toevoegen.

Kan ik een item ruilen?

We kunnen een item niet voor een ander item in de webshop ruilen, ook kunnen we items niet ruilen voor een andere kleur of maat. We zullen daarom altijd het bedrag van de geretourneerde producten restitueren, binnen de verplichte termijn.

Je kunt een item retourneren door de retourprocedure te volgen. Je kunt deze in de algemene voorwaarden vinden. Als je het item in een andere maat of kleur wenst, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. Je kunt je item ook ruilen bij alle fysieke winkels van Zizzi, bekijk een overzicht hier. Lees meer over Ruilen en Retourneren.

Kan ik een kopie van mijn verzendbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een verzendbevestiging via e-mail, zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn. Je kunt altijd de verzendbevestiging vinden, downloaden en printen op www.zizzi.nl via het menu Mijn pagina.

Bewaren jullie mijn creditcardgegevens?

Nee, je creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Zizzi Denmark ApS. Informatie over je creditcard wordt verwerkt door onze betalingsprovider DIBS and NETS. Het is niet mogelijk voor derden om jouw creditcard gegevens in te zien.

Neem contact met ons op

KLANTENSERVICE

Heb je vragen over onze producten, je bestelling, je retourzending of artikelen die je in de webshop hebt gekocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Bel onze klantenservice: 020 808 18 27 033-10 08 52
E-mail ons: [email protected]

Let op: vergeet niet om je ordernummer te vermelden.



OPENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE:

​Maandag - Donderdag 09:00-17:00, Vrijdag 09:00-16:00 uur
We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

NB: De klantenservice is gesloten tijdens weekenden en feestdagen.

Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Denemarken | CRN: 14017577

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de webshop kun je op de volgende manieren betalen:

  • VISA
  • MasterCard
  • iDEAL
  • Klarna (lees de Klarna voorwaarden hier)

Betalingen via creditcard vinden plaats door middel van een encryptet verbinding van onze betalingsprovider, Ayden. Bij een betaling wordt er gevraagd om je kaartnummer, de beveiligingscode en de vervaldatum van de kaart.
Let op! Als je kiest voor een betaling via Klarna, ontvang je na betaling een bevestiging via e-mail van Klarna zelf.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW. Voordat u een betaling in de webshop bevestigt, wordt het totaalbedrag inclusief BTW en andere eventuele kosten getoond.

Als je tijdens het bestellen toch liever de bestelling wilt afbreken, dan kun je cancelen vóór het bevestigen van de betaling. Als je de betaling al hebt bevestigd maar toch je aankoop wilt annuleren, dan heb je alsnog het recht om je bestelling te annuleren. Lees hier meer over bij Ruilen en Retouren.  

Er zal een e-mail met een factuur naar je e-mailadres verstuurd worden wanneer jouw bestelling ons warenhuis verlaat. We nemen de betaling pas aan als je pakketje verzonden is vanuit ons warenhuis.

Als je hebt gekozen om te betalen via Klarna, zal je per mail een factuur van Klarna ontvangen waarin staat hoeveel je moet betalen en naar welke rekening. Mocht je vragen hebben over de factuur van Klarna, kun je hen bereiken per telefoon: 020 - 80 82 852

Hoe plaats ik een bestelling?

Ben je ouder dan 18 en wil je een aankoop voor jezelf of als cadeau doen, dan kun je een bestelling in onze webshop plaatsen.

Zodra je de betaling hebt voltooid, is de bestelling geplaatst. Je bent niet gebonden door je bestelling totdat je de betaling hebt voltooid.

Wat moet ik doen als ik niet alle producten die ik heb besteld, heb ontvangen?

Indien wij een verkeerd item hebben geleverd, of we hebben een item niet geleverd dat op je factuur of leverbon staat, neem dan contact op met onze klantenservice. We vragen je om je ordernummer bij de hand te houden.

We zullen je order zo snel mogelijk onderzoeken en komen spoedig bij je terug met een antwoord.

Indien een item dat je hebt besteld uitverkocht is, wordt het item uit je order gehaald. Dit wordt aangegeven in een e-mail die je ontvangt wanneer de rest van je bestelling ons magazijn verlaat.

Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Wanneer je de bestelling geplaatst hebt, worden eerst je kaartgegevens gecontroleerd en het te betalen bedrag gereserveerd voor ons. Het bedrag wordt van je rekening gehaald zodra je bestelling uit ons warenhuis wordt verzonden. Je ontvangt van ons een e-mail zodra dat gebeurt.

Als je ervoor hebt gekozen om de betaling via Klarna te laten uitvoeren, ontvang je een Klarna bevestiging zodra je order ons warenhuis heeft verlaten.

Kan ik de betalingstermijn op mijn oorspronkelijke factuur wijzigen?

Je hebt de mogelijkheid om de betaaldatum van je factuur 10 dagen naar voren te schuiven als je met Klarna Factuur hebt geshopt.

Je kunt de betaaldatum zelf wijzigen door in te loggen op de Klarna-website.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de betalingstermijn uit te stellen als deze al is overschreden.

Kan ik een kopie van mijn Klarna-factuur krijgen?

Je ontvangt een factuur van Klarna per e-mail wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Als je een nieuwe kopie van je factuur wilt, neem dan rechtstreeks contact op met Klarna. Je vindt de contactgegevens hieronder.

Klarna klantenservice: tel. 020 808 2852

Hoe neem ik contact op met Klarna?

Heb je vragen over een factuur of betaling via Klarna, neem dan contact op met de customer service van Klarna. Zij zijn te bereiken op het telefoonnummer: 020 - 80 82 852.

Klik hier om naar Klarna's customer service pagina te gaan.

Hoe ontvang ik de factuur?

De factuur wordt per e-mail toegestuurd wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Dit betekent dat je de factuur enkele dagen voor ontvangst van je bestelling ontvangt, maar dat je je bestelling niet hoeft te betalen voordat je de goederen hebt ontvangen.

Als je je goederen hebt ontvangen maar je factuur niet, kun je deze gemakkelijk terugvinden in je Klarna-account of naar je laten opsturen door contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Klarna: 020 808 2852

Het is verstandig om je e-mail te controleren nadat je een bestelling hebt voltooid om er zeker van te zijn dat je een orderbevestiging hebt ontvangen. Als je de orderbevestiging hebt ontvangen, betekent dit dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven en dat je er ook zeker van kunt zijn dat je de factuur ontvangt wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice van Zizzi om te controleren of je bestelling is doorgekomen. Je kunt ons bereiken op [email protected] of 020 808 18 27.

Ik heb mijn factuur niet ontvangen?

De factuur van Klarna/AfterPay wordt per e-mail toegestuurd. Vergeet niet je spamfilter te controleren om te zien of de factuur daar terecht is gekomen.

Als je een onjuist e-mailadres hebt opgegeven en je factuur niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de betalingsprovider om een nieuwe factuur te ontvangen.

Klarna: 020 808 2852

Betalen met Klarna

Wij bieden de optie voor betaling met Klarna.

De betalingstermijn is 14 dagen en een vergoeding van 1,90 €.

Om de dienst voor het betalen van facturen te gebruiken, moet je ten minste 18 jaar oud zijn en inwoner zijn van Nederland. Je moet door Klarna op krediet worden goedgekeurd voordat de aankoop kan worden voltooid.

Wanneer je met Klarna Invoice betaalt, is je aankoop veilig en eenvoudig. Je hoeft nooit je kaartgegevens door te geven en je hebt altijd de mogelijkheid om te betalen nadat je je goederen hebt ontvangen.


  • Krijg altijd het item thuis voordat je betaalt
  • Altijd 14 dagen om te betalen
  • Je hoeft nooit je kaartgegevens door te geven
  • Je kunt je factuur downloaden via klarna.nl
  • De mogelijkheid voor gedeeltelijke betalingen

Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen.

Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.

Wanneer je Klarna kiest als je betaaloplossing, wordt er een kredietbeoordeling uitgevoerd.

Indien een kredietbeoordeling wordt gemaakt, zal een kopie daarvan naar je e-mail worden gestuurd.

Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.

Klarna gebruikt persoonsgegevens voor klantenanalyse, identificatie, kredietwaardigheidsbeoordeling en marketing. Je persoonsnummer is ook je klantnummer bij Klarna.

Waarom werkt het niet als ik met een kaart probeer te betalen?

Je betaalkaart moet worden geverifieerd met "Verified by Visa/MasterCard Secure Code" om online te kunnen winkelen.

Je doet dit bij uw bank/ online bank. Als je dit al hebt gedaan en het werkt nog steeds niet, neem dan contact op met je bank.

Dien ik aan enkele eisen te voldoen voordat ik producten op de webshop kan bestellen?

Je dient 18 jaar of ouder te zijn voordat je een aankoop voor jezelf of als cadeau voor iemand anders kunt doen.

Je dient een leveradres in Nederland te hebben. Ook dien je de algemene voorwaarden van Zizzi Denmark ApS te accepteren.

Kun je mij meer vertellen over een bepaald item?

Op de productpagina van een item kun je kleur, maat en materiaal zien, evenals gerelateerde producten. Indien je meer vragen over een item hebt, de klantenservice van Zizzi.

Hoe vind ik de juiste maat?

In onze maatgids vind je hulp om de juiste maat te vinden.

Is mijn maat op voorraad?

Je kunt controleren of een maat beschikbaar is door te kijken bij maat onder het item in de productlijst. Is de maat in zwart geschreven, dan is het item beschikbaar. Is de maat grijs of geheel niet zichtbaar, dan is deze maat helaas niet langer beschikbaar.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder op "Mijn account" in te loggen?

Ja, je kunt een bestelling plaatsen zonder in te loggen op Mijn Account.

Hoe gebruik ik Club Zizzi op "Mijn Account"?

Mijn Account stelt je in staat om jezelf eenvoudig aan- of af te melden voor Club Zizzi. In jouw profiel kun je specificeren of je nieuws wilt ontvangen via e-mail en/of SMS. 

Wat is "Mijn account"?

"Mijn Account" is een account dat je het makkelijk maakt om een bestelling in onze webshop te plaatsen. Door jouw informatie op te slaan gaat het bestelproces makkelijker en sneller.

Op Mijn Account zie je een overzicht van jouw orders, creditmemo's, enz.

Hoe log ik in op "mijn account"?

Je kunt altijd via de login button inloggen die is geplaatst bij de winkelwagen.

Bent je jouw wachtwoord vergeten, klik dan op wachtwoord vergeten en wij sturen direct een e-mail met wachtwoord toe.

Hoe verwijder ik "mijn account"?

Om uw informatie uit Mijn Account te verwijderen, stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik zien welke winkels het item hebben?

Als je vragen hebt over de voorraadstatus van een artikel in een winkel bij jou in de buurt, kun je "Voorraadstatus in winkel bekijken" gebruiken voor het betreffende artikel. Als je nog vragen hebt over het artikel, kun je contact opnemen met je lokale Zizzi shop of de klantendienst van Zizzi.

Is levering naar een postbus mogelijk?

Nee, in verband met veiligheidsredenen is het niet mogelijk een bestelling op een postbusadres te leveren.

Click & Collect

Kies voor Click & Collect levering wanneer je op de webshop bestelt en laat je pakket in een van onze geselecteerde winkels afleveren.

Wanneer je je bestelling afrondt, kun je bij het afrekenen de winkel van je voorkeur selecteren. Vergeet niet je mobiele nummer in te voeren, zodat de leverancier je een sms kan sturen 1 dag voordat je het pakket kunt afhalen.

Je kunt het pakket afhalen binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag dat het pakket in de winkel is aangekomen. Neem de kassabon en een identiteitsbewijs met foto mee als je je pakje komt ophalen.

Niet afgehaalde pakketten worden na 14 kalenderdagen aan ons geretourneerd. We sturen je een bevestiging per e-mail wanneer we het pakket hebben ontvangen en betalen je het volledige bedrag terug.

Retourneren

Voor retourzendingen, gelieve ons algemeen retourbeleid te raadplegen.

Waarom kan ik mijn pakket niet volgen?

Het kan zijn dat de status van jouw pakketje nog geen update heeft gehad bij de koerier.

Wacht een paar uur en probeer het opnieuw.

Kun je dan nog steeds geen informatie over je bestelling kunt zien, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice:

Zizzi klantenservice: Telefoon: 020 - 241 57 98 of e-mail: [email protected]

Moet ik btw en douanekosten betalen?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en douanekosten.

Waar leveren jullie?

We leveren op adressen in Nederland.

Wat zijn de verzendkosten die ik moet betalen zodat mijn bestelling geleverd wordt?

Verzending Op aankopen minder dan €29 Op aankopen voor meer dan €29 Club Zizzi members
Servicepunt €5 Gratis Gratis
Levering aan huis €5 Gratis Gratis
Express €15 €10 €10/15

Ontvang ik een track and trace nummer?

Ja, als het pakket wordt verzonden vanuit ons warenhuis ontvang je  via e-mail een Track & Trace nummer en een verzendbevestiging.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Wanneer je jouw bestellling hebt geplaatst zal het direct worden doorgestuurd naar ons magazijn, die de bestelling zal verwerken.

Bestel je in het weekend of op een feestdag? Dan verzenden we je bestelling de eerstvolgende werkdag.

Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, sturen we je een Track en Trace nummer toe. Op die manier kun je het pakketje volgen en kun je zien wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.

Zijn mijn geretourneerde producten ontvangen?

Zodra we je teruggestuurde artikelen ontvangen hebben, sturen we je binnen uiterlijk 1-14 werkdagen een bevestiging via e-mail. Vanaf dit moment duurt het uiterlijk 7 werkdagen voordat je bent terugbetaald. Als je na een week niet van ons hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat de producten ons bereiken en dat ze niet beschadigen tijdens het terug sturen. Vergeet dus niet om het trackingnummer van de retourzending te noteren. Als je er voor gekozen hebt om een alternatieve bezorgservice te gebruiken, zal het retourproces helaas langer duren en in sommige gevallen zelfs ons logistiek niet bereiken, als we informatie over de zending missen.

Retourneren en ruilen

  • Als lid van Club Zizzi heb je 100 dagen retourrecht. Als je geen lid bent van Club Zizzi, heb je 30 dagen retourrecht.
  • Het is niet mogelijk om webshop artikelen te ruilen.
  • Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd indien deze zijn voorzien van de originele, aangehechte labels. Sieraden, badkleding en ondergoed dienen bovendien voorzien te zijn van de intacte verzegeling.
  • Indien het artikel is gebruikt anders dan nodig is om de eigenschappen of maat van het artikel vast te stellen, behouden wij ons het recht voor om na een beoordeling de restitutie te verminderen of geheel te laten vervallen.
  • Online aankopen dienen te worden geretourneerd zoals beschreven op het retourlabel.

[email protected]

E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur

E-maill

Chat

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur

Start een gesprek

 

020 808 18 27

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
​​​​​​​Vrijdag 09:00-16:00 uur

NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands