De winnaar van de Club Zizzi wedstrijd op een weekend trip naar Kopenhagen

Carmen uit Duitsland was de gelukkige Winnaar van de Club Zizzi wedstrijd van afgelopen herfst en won een weekendje weg naar Kopenhagen, inclusief een Zizzi stylingsessie en Zizzi styles ter waarde van 1000 Euro.

Als jij ook aan Zizzi wedstrijden wilt deelnemen en informatie wilt ontvangen over alle nieuwste trends en Zizzi’s nieuwe arrivals, word dan lid van Club Zizzi HIER

Mijn weekend met Zizzi in Kopenhagen:

''Toen ik ontdekte dat ik de winnaar was van de Club Zizzi wedstrijd, kon ik het in het begin niet geloven. Maar al snel werd duidelijk dat het werkelijkheid was, en ik was superblij! Ik was al geruime tijd geïnteresseerd in een reisje naar Kopenhagen en nu zou het ook nog worden bekroond door een persoonlijke stylingsessie en een geweldige winkelvoucher van mijn favoriete merk.

Onder begeleiding van mijn goede vriendin Kerstin ben ik vrijdagochtend naar Kopenhagen vertrokken. Mijn koffer was bijna leeg, afgezien van een aantal spullen, omdat ik de ruimte op de terugweg nodig zou hebben voor mijn nieuwe outfits. Het hotel waar we in verbleven was zeer centraal gelegen, dus we gingen direct na aankomst sightseeing. Mij bevielen vooral de architectuur en de kleinere winkels in de zijstraten. 's Avonds genoten we van Wine Hour in de gezellige lobby van het hotel en ik was enorm enthousiast over de volgende dag en de aankomende stylingsessie.

Op zaterdagochtend zijn we naar het Frederiksberg Shopping Centre gereden en hebben we ons voorbereid op de dag met een ontbijt. Om 11:00 ontmoette ik, enigszins opgewonden, het Zizzi-team. Iedereen was heel aardig en relaxed, en mijn aanvankelijke nervositeit verdween. Samen met mijn vriendin Kerstin en de styliste Nana kon ik door de winkel snuffelen en aanwijzen wat ik leuk vond, altijd vergezeld door Rene, de fotograaf. Toen kon ik in de kleedkamer verdwijnen en bracht Nana me talloze outfits. Ik kon op mijn gemak alles uitproberen en kreeg waardevolle tips over welke combinaties en pasvormen het beste passen bij mijn lichaamsvorm. Uren later, was niet alleen het budget, maar ook ik uitgeput, maar ongelofelijk blij! We hadden zoveel plezier samen dat Kerstin en ik spontaan besloten Nana uit te nodigen op een etentje - omdat de prijs ook een geweldig diner in het restaurant Madklubben omvatte.

Na een korte pauze in het hotel zijn we 's avonds uit eten gegaan - uiteraard in een van mijn nieuwe outfits! Het restaurant was gezellig en erg druk vanwege de populariteit. Natuurlijk hebben we eerst nog even geklonken op de geweldige dag samen. We hebben genoten van een uitstekend driegangenmenu en heerlijke wijnen in een erg leuke sfeer en met een goed gesprek.

De volgende ochtend moest ik mijn koffer inpakken. Op de luchthaven bleek deze 11 kilogram zwaarder te zijn dan op mijn heenvlucht, dus het was maar goed dat ik genoeg ruimte had overgelaten! Toen het vliegtuig naar Duitsland vertrok, keek ik een beetje weemoedig naar de stad, omdat er zoveel was dat ik nog niet had ontdekt.

De sfeer in Kopenhagen heeft me betoverd en ik kan met zekerheid zeggen dat ik terug zal komen. En natuurlijk niet zonder Zizzi nog eens te bezoeken!''      // Carmen