Betaling


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de webshop kun je op de volgende manieren betalen:


  • VISA
  • MasterCard
  • iDEAL
  • Klarna (lees de Klarna voorwaarden hier)


Betalingen via creditcard vinden plaats door middel van een encryptet verbinding van onze betalingsprovider, Altapay. Bij een betaling wordt er gevraagd om je kaartnummer, de beveiligingscode en de vervaldatum van de kaart.

Let op! Als je kiest voor een betaling via Klarna, ontvang je na betaling een bevestiging via e-mail van Klarna zelf.



Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Wanneer je de bestelling geplaatst hebt, worden eerst je kaartgegevens gecontroleerd en het te betalen bedrag gereserveerd voor ons. Het bedrag wordt van je rekening gehaald zodra je bestelling uit ons warenhuis wordt verzonden. Je ontvangt van ons een e-mail zodra dat gebeurt.


Als je ervoor hebt gekozen om de betaling via Klarna te laten uitvoeren, ontvang je een Klarna bevestiging zodra je order ons warenhuis heeft verlaten.



Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW. Voordat u een betaling in de webshop bevestigt, wordt het totaalbedrag inclusief BTW en andere eventuele kosten getoond.


Als je tijdens het bestellen toch liever de bestelling wilt afbreken, dan kun je cancelen vóór het bevestigen van de betaling. Als je de betaling al hebt bevestigd maar toch je aankoop wilt annuleren, dan heb je alsnog het recht om je bestelling te annuleren. Lees hier meer over bij Ruilen en Retouren.  


Er zal een e-mail met een factuur naar je e-mailadres verstuurd worden wanneer jouw bestelling ons warenhuis verlaat. We nemen de betaling pas aan als je pakketje verzonden is vanuit ons warenhuis.


Als je hebt gekozen om te betalen via Klarna, zal je per mail een factuur van Klarna ontvangen waarin staat hoeveel je moet betalen en naar welke rekening. Mocht je vragen hebben over de factuur van Klarna, kun je hen bereiken per telefoon: 020 - 80 82 852



Kan ik een kopie van mijn verzendbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een verzendbevestiging via e-mail, zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn. Je kunt altijd de verzendbevestiging vinden, downloaden en printen op www.zizzi.nl via het menu "Mijn pagina". Helaas kan de Zizzi klantenservice je geen nieuwe Klarna factuur toesturen. Wil je een kopie van je Klarna factuur? Neem dan contact op met Klarna: 020 - 80 82 852.



Is een betaling via de webshop veilig?

Ja, betalen via onze webshop is veilig, aangezien de betaling plaatsvindt met een encrypted verbinding via onze betalingsprovicer Altapay.



Bewaren jullie mijn creditcardgegevens?

Nee, je creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Ball Wholesale ApS. Informatie over je creditcard wordt verwerkt door onze betalingsprovider Altapay. Het is niet mogelijk voor buitenstaanders om uw creditcard gegevens uit ons systeem te krijgen.