Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Ben je ouder dan 18 en wil je een aankoop voor jezelf of als cadeau doen, dan kun je een bestelling in onze webshop plaatsen.


Het enige dat je hoeft te doen, is het product dat je wilt bestellen uitzoeken en de volgende drie stappen volgen:


  1. Bestelling
  2. Informatie
  3. Betaling

Je kunt een bestelling op elk moment afbreken en je bent nog niet aan de bestelling gebonden totdat je stap 3 "Betaling" hebt afgerond.



Wanneer ben ik aan mijn bestelling gebonden?

Je bent niet aan een bestelling gebonden voordat je stap 3 "Betaling" in de webshop hebt afgerond. Nadien is het niet langer mogelijk een order te annuleren.



Dien ik aan enkele eisen te voldoen voordat ik producten op de webshop kan bestellen?

Je dient 18 jaar of ouder te zijn voordat je een aankoop voor jezelf of als cadeau voor iemand anders kunt doen.


Je dient een leveradres in Nederland te hebben. Ook dien je de algemene voorwaarden van Ball Wholesale ApS te accepteren.



Kan ik mijn order wijzigen?

Normaal gesproken is dit niet mogelijk.


Wanneer je een bevestiging van je bestelling per e-mail hebt ontvangen, kun je een order niet meer wijzigen. Dit omdat wij de order direct doorsturen naar ons magazijn om de levering zo snel mogelijk te laten verlopen.


Indien je een order na het plaatsen wenst te annuleren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen dan proberen je order te wijzigen.


We kunnen geen producten aan je order toevoegen.



Kan ik mijn order annuleren?

Helaas is het niet mogelijk een order te annuleren. We verwerken je order zodra we deze hebben ontvangen, zodat de levering zo snel mogelijk kan plaatsvinden.  


Het is echter altijd mogelijk je aankoop te retourneren. Ook kun je items in een van onze Zizzi winkels ruilen. Lees meer over Ruilen en Retourneren.



Wat moet ik dan doen als ik niet alle producten die ik heb besteld, heb ontvangen?

Indien wij een verkeerd item hebben geleverd, of we hebben een item niet geleverd dat op je factuur over leverbon staat, neem dan contact op met onze customer service. We vragen je je ordernummer bij de hand te houden.


We zullen je order zo snel mogelijk onderzoeken en komen spoedig bij je terug met een antwoord.


Indien een item dat je hebt besteld uitverkocht is, wordt het item uit je order gehaald. Dit wordt aangegeven in een e-mail die je ontvangt wanneer de rest van je bestelling ons magazijn verlaat.



Kan ik een item ruilen?

Je kunt een van onze fysieke winkels bezoeken. Hier kun je een item ruilen op vertoon van de verzendbevestiging. Indien je hebt gekozen voor betalen per factuur, dan kun je een item enkel ruilen voor een item van gelijke of hogere aankoopwaarde in de winkel.


We kunnen een item niet voor een ander item in de webshop ruilen, ook kunnen we items niet ruilen voor een andere kleur of maat. We zullen daarom altijd het bedrag van de geretourneerde producten restitueren, binnen de verplichte termijn.


Je kunt een item retourneren door de retourprocedure te volgen. Je kunt deze in de algemene voorwaarden vinden.

Het is echter mogelijk items te ruilen in onze fysieke winkels. Lees meer over Ruilen en Retourneren.



​Kan ik mijn geld terug krijgen indien ik een product toch niet wil hebben?

Je kunt een aankoop binnen 14 dagen na ontvangst altijd retourneren.


Je volgt hiervoor de retourprocedure, te vinden in onze algemene voorwaarden.